Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Díjnyertes márkaidentitás: kettős sikert aratott a Vitesco Technologies az autóipari márkaversenyen

2020.05.04

Forrás: Continental, Hírek
¤ Győzelem a „Márka design” és a „Digitális” kategóriákban
¤ Az iparágban páratlan, új és modern arculat az összes felületen megjelenik


Budapest, 2020. május 4. - A rangos Automotive Brand Contest formatervezési verseny 2020-as díjátadóján a Vitesco Technologies vadonatúj márkaidentitása nem csak egy, hanem rögtön két díjat is bezsebelt: a vállalatot a „Márka design” és a „Digitális” kategóriában is a legjobbnak választották. 2019 októberében alakult a Continental AG Powertrain divíziója új néven független vállalattá. Azóta teljesen új márkájával és saját értékeivel a Vitesco Technologies egy villamosított meghajtásrendszerekre fókuszáló fenntartható stratégia mentén tevékenykedik.

Az új név a vállalat stratégiai újrapozícionálását testesíti meg: a „Vitesco” név a latin „vita” (élet) szóból ered, és az energiát, gyorsaságot és agilitást reprezentálja – amely jellemzőket dinamikusan áramló formáival a vállalati logó is tükrözi. A kezdő „V” a márka központi dinamikus szimbóluma. A márka identitásának domináns színvilágát a tekintetet magára vonzó sárga, valamint fehér szín kombinációja adja. Ezzel a vadonatúj, kívül-belül felfrissült megjelenéssel, amely az összes digitális csatornára is kiterjed (weboldal, közösségi média és intranet), a vállalat nemcsak korábbi identitásától különbözteti meg magát, hanem egy teljesen egyedi arculatot is létrehoz az iparágon belül.

"Ellentétben azzal, amikor egy új vállalat teljes egésze kerül megalapításra, a mi esetünkben a márka megszületése egy kimondottan összetett folyamat volt"

– mondta el Dr. Anne-Kathrin Bräu, a Vitesco Technologies vezető alelnöke. „Arra törekedtünk, hogy az összes pozitív aspektust megtartsuk, mindeközben pedig egy új identitást, küldetést és jövőképet szerettünk volna kialakítani, valamint létrehozni egy saját, egyedi profillal rendelkező márkát. Azt a tényt, hogy mindezt a szűk időkeret ellenére sikerült meggyőző módon elérnünk, jól jelképezik a most elnyert díjak, amikre a teljes csapat rendkívül büszke lehet” – tette hozzá a vezető alelnök. Az alkotókat a thjnk group-hoz tartozó loved kreatív ügynökség támogatta, akik az új márkadizájn létrehozásának lead managementjéért feleltek.

Az Automotive Brand Contest -melyet 2011-ben rendeztek meg először- az egyetlen autóipari márkák számára rendezett nemzetközi design verseny, mely gyorsan a szektor egyik legfontosabb eseményévé nőtte ki magát. A díjakat 13 kategóriában és négy speciális kategóriában osztják ki, a hangsúly a márka szerves és egységes használatán van valamennyi média- és termékfelületet érintően. A versenyt a Német Formatervezési Tanács rendezi, melyet 1953-ban a német Bundestag, a parlament alsóházának kezdeményezésére alapítottak azzal a céllal, hogy előmozdítsa a német vállalatok formatervezési kompetenciáit. A több mint 320 vállalat támogatását élvező alapítvány jelenleg a világ egyik vezető kommunikációs és tudásközpontja a formatervezés, az innováció, és a márkák területén.
A hivatalos Automotive Brand Contest díjátadója 2020 őszén kerül megrendezésre.

A győzteseket bemutató online galéria itt érhető el: 
https://www.automotive-brand-contest.de/en/the-winners.html  

www.continental.hu  


NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Internet, IoT, felhő ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem ; - Continental

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: