Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Az Audi e-tron Sportback meghódítja a virtuális világot

2020.05.05

Forrás: Porsche Hungaria, Audi Sajtóközlemény
Ingolstadt/Tokyo/Budapest 2020. május 5. - A következő lépés a digitalizáció és a virtuális élmények világában a négy karika számára: az Audi az első autógyártó, aki a világ legnagyobb virtuális valóság eseményét,


a „Virtual Market 4” rendezvényt használja a teljesen új Audi e-tron Sportback* bemutatkozási és tapasztalatszerzési felületeként (elektromosáram-fogyasztás, kombinált (kWh/100 km): 21,6-26,3 (WLTP); 20,6-23,9 (NEFZ); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 0)).

A japán Hikky vállalat által létrehozott virtuális valóság esemény 2020-ban negyedik alkalommal kerül megrendezésre és a tavalyi évben több, mint 710.000 nemzetközi látogatót vonzott. Az idei évben a szervezők várakozása szerint a résztvevők száma elérheti az egymillió főt, akik a „Para-real Tokyo” virtuális terén keresztül háromdimenziós karakterként érkeznek és lépnek kapcsolatba egymással. A jelenlegi helyzetet figyelembe véve a „Virtual Market 4” ideális formátum az Audi e-tron Sportback piaci bevezetésének előkészítésére és megtámogatására Japánban és azon kívül. A modell még ebben az évben bemutatkozik Európában és az év második felében érkezik az egyesült államokbeli és ázsiai kereskedésekbe.

Az Audi e-tron Sportback modellel a „Para-real Tokyo” különböző helyszínein találkozhatnak a látogatók, akiket a jármű megérintése után egy egészen különleges, virtuális Audi standhoz vezetnek. Az Audi állomása az „Audi Meteorit” építményének, a 2019. év elejétől egy ideig a müncheni repülőtéren és 2019. őszén Shanghajban felépített különleges e-tron élményközpontjának digitális kiadása.

A digitális élményvilág látogatói nem csupán az e-tron család második modelljével találkozhatnak itt, de számos jellemzőt, formatervezési megoldást és technológiát is élőben mutatnak be az Audi avatarjai. Ezen kívül a „Virtual Market” játékosainak lehetősége nyílik egy vezetett virtuális tesztvezetésre is az „Audi Meteorit” területén.

Az Audi 42 további vállalattal és közel 1.400 üzlettel együtt vesz részt a „Virtual Market 4” eseményén.

*: az üzemanyag/elektromosáram fogyasztási és szén-dioxid kibocsátási adatok a választott felszereltségi szinttől függnek

Az AUDI Csoport a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 13 ország összesen 18 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország).

2019-ben az Audi Csoport összesen mintegy 1,845 millió Audi gépkocsiját szállította ki ügyfeleinek. A 2018-as év során az AUDI AG 59,2 milliárd euró forgalom mellett 4,7 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 90 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszútávon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.

www.audi.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Audi ; Kiterjesztett-Virtuális valóság (AR-VR), virtuális ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Internet, IoT, felhő ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem ; Kiállítás, konferencia

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: