Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

BMW Motorrad TikTok.

2020.04.20

Forrás: BMW Sajtóközlemény
Az új kommunikációs csatornák új célcsoportot jelentenek.


A BMW Motorrad digitálisan már a TikTok platformon is képviselteti magát. A TikTok a 16-24 évesek körében (Z generáció) különösen népszerű és 2019 novemberében elérte a havi 1 milliárd aktív felhasználót. Így lett a TikTok az egyik leggyorsabban növekvő közösségi hálózat.

Hatalmas potenciál a BMW Motorrad számára.

A BMW Motorrad számára ez egy teljesen új célcsoport elérésére és a hosszú távú lojalitás felépítésére nyújt lehetőséget. A TikTok-on a felhasználók rövid, legfeljebb 15 másodperces videókat készíthetnek egy előzőleg kiválasztott háttérzenével. Ezenkívül az úgynevezett kihívások növelik a felhasználók motivációját a részvételben és a különleges tartalmak létrehozásában. A BMW Motorrad az első motorkerékpár-gyártó, amely él a lehetőséggel és megragadja az alkalmat, hogy teljesen új utat mutasson a kommunikációban. A BMW Motorrad ezen tartalma kifejezetten a TikTok számára készül és a márka megjelenését kreatív arculattal gazdagítja.

Hiteles betekintés a BMW Motorrad világába.

A rövid videók teljesen új megközelítést nyújtanak a márka felé. Ezen videók nagyon közeli és közvetlen, továbbá hiteles betekintést adnak a BMW Motorrad világáról, a termékekről, az emberekről és a mögöttük meghúzódó értékekről. Különösen a kihívások gondolata passzol ideálisan a BMW Motorrad szelleméhez.

Kövesd a BMW Motorrad-ot a TikTok-on:

www.tiktok.com/@bmwmotorrad  

www.bmw.hu   


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - BMW, MINI, Rolls-Royce ; Internet, IoT, felhő

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: