Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Az Opel folytatja exportoffenzíváját és a márka visszatér Japánba

2020.02.18

Forrás: Opel, Sajtóinformáció
- Visszatérés Japánba, jövőre
- Start három modellel: Corsa1, Combo Life és Grandland X
- Induláskor lesznek elektromos változatok is


- További modellek következnek
- Új exportpiacokkal növekedni az Opel PACE! tervének központi eleme

Rüsselsheim. A Japánba visszatéréssel egy fontos piacon folytatja exportoffenzíváját az Opel. Jövő évtől, kezdetnek, három modellel indul a villámos márka: a bestseller Corsa mellett, amely Japánban más néven futhat, kapható lesz a multifunkciós, magas tetejű Combo Life kombi és a sikeres kompakt SUV, a Grandland X., amelyeket később további modellek követnek majd.

„A japán autópiac a világ egyik legnagyobbja. Az Opelnek ott, német gyártóként, nagyon jó a híre. Visszatérésünk az országba nagyon fontos lépés nyereséges exportunk jelentős növelése felé – amit megígértünk a PACE!-tervben. Globális lesz az Opel, és itt van erre az újabb bizonyíték!“, mondta az Opel elnök-vezérigazgatója, Michael Lohscheller.

Az Opel Japánban a PSA csoport országos értékesítési szervezetének része lesz, így hasznosíthatja a meglevő infrastruktúrát és a felhalmozódott tapasztalatokat. Ez jelentősen megkönnyíti a feladatot.

A PSA csoport eddig a Peugeot, a Citroën és a DS Automobiles márkákkal van jelen Japánban, ahol 2019-ben több, mint 15.600 járművet adott el. Az Opel bevezetése segít a PSA csoportnak bővíteni szigetországi kínálatát, illetve új ügyfeleket megnyerni. A japán vevők profitálhatnak az Opel villamosítási stratégiájából: választhatnak egy-egy autó belsőégésű motoros vagy elektromos hajtású változata közül. A Corsa1 kapható lesz tisztán elektromos kivitelben, a Grandland X pedig konnektoros hibridként.

A következő hónapokban az Opel kiépíti kereskedőhálózatát az ország metropoliszaiban, majd fokozatosan egyre jobban bővítik a kört, hogy 2023-ra lefedjék a piac több mint 80 százalékát. A lépésről lépésre fejlődés Japánban is a nyereséges növekedésre és a vevők elégedettségére fókuszál.

Az átfogó exportoffenzíva fontos pillére az Opel/Vauxhall PACE! stratégiai tervének. A következő évtized közepére az Opel értékesítési volumenének több, mint tíz százalékát kívánja Európán kívül értékesíteni. Ennek elérése érdekében a márka erősíti jelenlétét Ázsiában, Afrikában és Dél-Amerikában, ahol már eddig is képviseltette magát, de 2022-ig további húsz piacot nyit meg. A legfrissebb példák a visszatérés Oroszországba, vagy a belépés Kolumbiába, Ecuadorba.

Az Opel
Az Opel az egyik legnagyobb európai autógyártó. 1862-ben alapították Rüsselsheimben, az autógyártást 1899-ben kezdte. Az Opel 2017 augusztusa óta a PSA csoporthoz tartozik. Az Opel, Vauxhall testvérmárkájával együtt, több mint hatvan országban van képviselve, és 2018-ban több mint egymillió járművet adott el. Jelenleg az Opel járműkínálatának villamosítására törekszik, fenntartható sikerrel biztosítva ügyfelei jövőbeli mobilitási igényeinek kielégítését. 2024-ig valamennyi európai modellsorozatából lesz elektromos kivitel is. Ez a stratégia a PACE! vállalati terv része, amelynek célja fenntarthatóan nyereségessé, globálissá és elektromossá tenni az Opelt.

www.opel.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Opel ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: