Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Az Y és Z generációt is vonzza a Bosch

2019.10.10

Forrás: Bosch, Sajtóközlemény
A jövő kihívása a digitális tanulás
¤ Legvonzóbb Munkahely Díj
¤ Évtizedek óta tartó szoros együttműködés az oktatási intézményekkel


Budapest – A PwC Magyarország online kérdőív segítségével idén több mint 37ezer középiskolában vagy felsőoktatási intézményben tanuló, 16-28 év közötti diák és fiatal pályakezdő munkahelyválasztási preferenciáit tárta fel. A kutatási eredmények alapján a magyarországi Bosch csoport a Gyártó kategóriában a 2019 Legvonzóbb Munkahelye Díj győztese lett. „Nagyon büszkék vagyunk erre a díjra, a ránk szavazó diákoknak és pályakezdőknek ezúton is köszönjük a támogatást. Az elismerés valamennyi Boschnál dolgozó kolléga érdeme is egyben.” - mondta el Somogyi András, a Bosch csoport humán erőforrás igazgatója.

A Bosch csoport 9 magyarországi vállalatával a legnagyobb külföldi ipari munkaadó Magyarországon. A vállalatcsoport hatvani, miskolci, maklári és egri gyáraiban évek óta jelen vannak az IoT és ipar4.0 számára fejlesztett Bosch megoldások. A Bosch gyáraiban gyártott termékek nemcsak egyszerű alkatrészek, hanem a jövő formálói is egyben. Gyártásuk mellett kiemelten fontosak az olyan termelést támogató szempontok, mint a szállítási költségek vagy a hibaarányok csökkentése, az anyagmozgatási folyamatok racionalizálása, a költséghatékonyság, a nemzetközi tudástranszfer és az együttműködés. Gyártási tevékenységeink mellett a Bosch Budapesti Fejlesztési Központ közel 2800 mérnökével Németország után Európa legnagyobb K+F központja, ahol az autóipar legújabb vívmányain dolgoznak. A Bosch széles körű kompetenciája megbízható alap a hálózatba kapcsolt világ trendjeinek folyamatos alakításához és egy új, a hazai munkaerőpiaci elvárásoknak megfelelő műszaki értelmiségi generáció kineveléséhez.

A felmérés fókuszterületei közé többek között a nemzetköziség, a személyes fejlődés és a transzparens vállalati működés is bekerült. A kutatás szerint a 16-28 éves korosztály számára a munkahelyválasztási szempontok között első helyen a rugalmas munkarend és munkaidő áll, melyet az alapbért megelőzve a stabilitás és kiszámíthatóság követ.

Somogyi András hozzátette: a Boschnál az elmúlt években kiemelten fontos szemponttá vált az élményalapú foglalkoztatás és a munkavállalók naprakész tudását támogató folyamatosan megújuló képzések biztosítása. A Bosch folyamatos törekvése, hogy nemzetközi vállalatként változatos, inspiráló és kreatív munkakörnyezetet teremtsen a kollégáknak. 

Háttér információ 

A Bosch termékeivel 1898 óta van jelen Magyarországon. Az 1991-ben újjáalapított regionális kereskedelmi kft.-ből mára jelentős, hazánkban kilenc leányvállalattal rendelkező vállalatcsoport, Magyarország egyik legnagyobb külföldi ipari munkaadója lett. A 2018-as üzleti évben a Bosch csoport teljes árbevétele 1.317 milliárd forint, magyarországi konszolidált forgalma – amelybe nem tartoznak bele a saját vállalatai között folytatott kereskedelmi tevékenységek – 251 milliárd forint volt. A magyarországi Bosch csoport közel 14 800 munkatársat foglalkoztat (2018. december 31-én). Az egyes gyártó, kereskedelmi és fejlesztési egységekhez tartozó kereskedői és szervizhálózat a teljes országot lefedi.

A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 410.000 munkatársat foglalkoztat (2018. december 31-én) és 78,5 milliárd euró árbevételt ért el 2018-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Vezető IoT-vállalatként a Bosch innovatív megoldásokat kínál az intelligens otthonokhoz, az intelligens városokhoz, a hálózatba kapcsolt mobilitáshoz, és a hálózatba kapcsolt gyártáshoz. Szakértelmét az érzékelők technológiájában, a hálózatba kapcsolt szoftverek és szolgáltatások területén, valamint saját IoT felhőjében is hasznosítja, ügyfelei számára hálózatba kapcsolt, cross-domain megoldásokat kínál egyetlen forrásból. A Bosch csoport stratégiai célja innovatív megoldások létrehozása a hálózatba kapcsolt világ számára. A Bosch csoport termékei és szolgáltatásai hasznos megoldásokkal javítják az élet minőségét. Az „Életre tervezve” szlogen ezt a világszerte elérhető technológiát jelenti. A Bosch csoport magában foglalja a Robert Bosch GmbH-t, annak mintegy 60 országban működő csaknem 460 leányvállalatával és regionális vállalataival együtt. Értékesítési és szolgáltatási partnereit is beleszámítva a Bosch globális gyártási és értékesítési hálózata a világ szinte minden országát lefedi. A jövőbeli növekedés alapja a vállalat innovatív ereje. A Bosch mintegy 68.700 munkatársat foglalkoztat a kutatás és fejlesztés területén világszerte közel 130 telephelyen. 

További információért látogasson el honlapunkra: 
www.bosch.hu   
 


NEWS ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Internet, IoT, felhő ; - Bosch

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: