Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A Hankook és a Real Madrid 2023-ig meghosszabbította együttműködését

2020.01.21

Forrás: Hankook Tire Sajtóközlemény
A Hankook Tire újabb három évvel, a 2022-23-as szezon végéig meghosszabbította szponzori együttműködését Európa legsikeresebb futballklubjával.


Az abroncsgyártó a kiterjedt marketingjogoknak köszönhetően bővítheti jelenlétét a Santiago Bernabéu Stadionban, így rajongók millióit érheti el világszerte. A Hankook 2016 óta a Real Madrid CF globális partnere.

Madrid, Spanyolország, 2020. január 21. – A prémium abroncsgyártó Hankook Tire az új évtized kezdetén meghosszabbította együttműködését Spanyolország top csapatával, a Hankook Tire új európai igazgatója, Sang Hoon Lee és a Real Madrid CF elnöke, Florentino Pérez jelenlétében. Az eseményre a nagy múltú Santiago Bernabéu Stadionban került sor, ahol a sikeres szponzori együttműködés alapjait is lefektették 2016-ban. Az új szerződés értelmében a Hankook mostantól az egész szezonra kizárólagos jogokat kap a központi LED tábla használatára, így korábban nem látott helyi és nemzetközi lefedettséget érhet el. A Hankook Tire ezen felül nagyobb felületen hirdethet a stadion környezetében, valamint számos off- és online tevékenység körében, amelyekkel az abroncsgyártó folyamatosan erősíteni szeretné globális márkajelenlétét.

Nagy örömmel hosszabbítjuk meg négy szezonnal a világ egyik legjobb futballklubjához fűződő stratégiai partnerkapcsolatunkat” – nyilatkozta Sang Hoon Lee, a Hankook Tire Europe új elnöke „Az elmúlt három és fél évben a Hankook és a Real Madrid CF sikeresen segítette egymás fejlődését. Közös értékeink és a kiemelkedő teljesítményre való szüntelen törekvés mindkét márka rajongóit inspirálta világszerte.

A Hankook szponzori elköteleződése nemcsak a Real Madrid CF Primera Divisiónban (a spanyol első osztály) zajló meccseire vonatkozik, hanem a Copa del Rey spanyol kupabajnokságra, valamint a tizenháromszoros UEFA Bajnokok Ligája-győztes csapat nemzetközi hazai és vendégmérkőzéseire is.

A Hankook jól ismert prémium abroncsgyártó vállalat az autóiparban, jelenleg is számos nemzetközi hírnevű autógyártóval áll elsőszerelői partnerkapcsolatban.

Az abroncsgyártó marketingstratégiája többszintű – lokális, kontinentális és globális – szponzori tevékenységek együttes alkalmazásából áll. Így lehetőség van az egyes piaci helyzetek optimális integrációjára, a célzott reklámmal pedig a márkahűséget és a márka láthatóságát lehet javítani. A Real Madrid CF globális szponzorációja mellett a Hankook 2012 óta az UEFA Európa-liga aktív szponzora is. Lokális szinten többek között a Borussia Dortmundot, az AS Monacót és az SSC Napolit szponzorálja.

A Hankook Tire vállalatról 

A Hankook Tire világszerte innovatív, díjnyertes, kiváló minőségű radiál abroncsokat gyárt személygépkocsik, terepjárók, SUV-ok, könnyű tehergépkocsik, teherautók és buszok, valamint a motorsport számára (mind a pályás versenyeken, mind pedig ralin résztvevő csapatoknak).

A Hankook Tire több mint 180 országba szállítja termékeit, és világszinten hozzávetőlegesen 21.000 alkalmazottat foglalkoztat. A világ számos vezető autógyártója első gyári felszerelésként is a Hankook Tire abroncsait választja.

A vállalat mindent megtesz azért, hogy a legmagasabb szinten elégítse ki a vásárlói igényeket a termékek minősége, a technológiai kiválóság és a vezetési élmény területén, Ennek érdekében a Hankook folyamatosan befektet öt kutatás-fejlesztési központjába és nyolc gyártási egységébe. A Hannoveri Technológiai Központban az európai piac igényeire szabva fejlesztik az abroncsokat, különös tekintettel az európai prémium autógyártók első szerelésű abroncsaira.

A Hankook Tire európai központja Neu-Isenburgban található, Frankfurt am Main közelében. A vállalatnak Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Törökországban, Svédországban, Ukrajnában és Lengyelországban vannak képviseletei. A további európai országokban a cég termékeit regionális nagykereskedők terítik. A vállalat globális bevételének kb. 30 százalékát az európai piacokon és a FÁK országaiban realizált értékesítések adják.

A Hankook Magyarországot választotta európai gyárának helyszínéül. A 885 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára épült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését és azóta is folyamatosan fejlődik, bővül. A cég jelenleg mintegy 3000 alkalmazottat foglalkoztat, és személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára gyárt gumiabroncsokat. A harmadik beruházási ütem 2015 tavaszán fejeződött be, ezzel a magyar gyár éves gyártókapacitása 19 millióra nőtt. A rácalmási gyárban készült termékek az európai piacot szolgálják ki, és megfelelnek a vezető autógyártók előírásainak és igényeinek is. A Hankook Tire Magyarország Kft. rendelkezik az ISO 9001:2008., ISO/TSO 16949:2009. minőségi és az ISO 14001:2014. környezetvédelmi tanúsítvánnyal. A Hankook Tire 2016 óta szerepel a világszinten elismert Dow Jones Fenntarthatósági Indexben (DJSI World).

www.hankooktire.com/hu   


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; - Hankook Tire

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: