Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A Vectron megkapta a jóváhagyást az ETCS Baseline 3.4-hez

2020.01.15

Forrás: Siemens, Hírek
A német Szövetségi Vasúti Hatóság (EBA) jóváhagyta a Vectron mozdonyoknak az Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) Baseline 3.4 verziójával történő üzemeltetését Németországban.


Svédország már korábban megadta a jóváhagyását. A fenti két ország példáját továbbiak is követni fogják.

"Az ETCS Baseline 3.4 rendszerrel történő üzemeltetés jóváhagyása fontos mérföldkövet jelent a mozdonyok üzemeltetésében. A Siemens Mobility úttörő szerepet játszik a rendszernek a vasúti iparágban történő korai bevezetésében. A digitalizáció segítségével lehetővé tesszük az ügyfeleink számára, hogy intelligenssé tegyék az infrastruktúrájukat és vonatjaikat, és így garantálni tudják azok rendelkezésre állását," közölte Sabrina Soussan, a Siemens Mobility vezérigazgatója.

Az ETCS lehetővé teszi a vonatbefolyásoló rendszerek szabványosítását a sokféle nemzeti rendszer felváltásával, és biztosítja a vonatok és a pálya menti infrastruktúra közötti interoperabilitást. Az ETCS mára globális szabvánnyá vált az iparágban. Az ETCS Level 2 folyamatos kommunikációt tesz lehetővé a mozdony és a vasúti pálya között. A rendszert használó mozdonyvezetők a vezetéshez szükséges parancsokat - például a megengedett sebességet, célsebességet és távolságot - közvetlenül a kijelzőjükön kapják, nem pedig a sínek mentén elhelyezett jelzésekből, mint a múltban. A mozdony a közlekedéshez szükséges összes adatot a vasúti vezérlő központból - a Radio Block Centerből (RBC) - kapja GSM-R digitális vasúti rádió rendszeren keresztül, miközben folyamatos megfigyelés alatt áll. A vonat sebességét, pozícióját és irányát a mozdony számítógépe határozza meg, és folyamatosan jelenti a vezérlő központnak. 

Az ETCS Baseline 2-vel összehasonlítva - amelyet jelenleg a legtöbb országban használnak - az ETCS Baseline 3 számos új lehetőséget kínál, többek között univerzális fékezési görbe modellt. Ezzel egész Európában egyszerűbbé válik az ETCS fedélzeti berendezés használata. 

Ezidáig a Siemens Mobility több mint 980 Vectron mozdonyt adott el összesen 48 vevőnek. Ezek a mozdonyok már több mint 260 millió flotta kilométert tettek meg, és jelenleg Ausztriában, Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Finnországban, Németországban, Magyarországon, Olaszországban, Hollandiában, Norvégiában, Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában, Svédországban, Svájcban és Törökországban rendelkeznek közlekedési engedéllyel.

A jelen sajtóanyagot és a további információkat a következő honlapon találja meg: www.siemens.com/press/vectron   

www.siemens.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Munkagép, haszongép ; Fém, gépipar ; - Siemens

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: