Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A CUPRA az első Clásico, vagyis az első Batrcelona - Real Madrid mérkőzés játékosainak emléke előtt tiszteleg

2019.12.19

Forrás: Porsche Hungaria, Seat Sajtóközlemény
> A márka reklámfilmet mutat be, amely az olyan értékeket erősíti, mint a szenvedély, az ambíció és az elszántság.
> A reklámfilm a mai mérkőzés előtt nyolc ország TV csatornáján és a social médiában jelenik meg


> A CUPRA az FC Barcelona hivatalos autós- és mobilitási partnere a következő öt szezonban
> A CUPRA Formentor Concept, a márka által kifejlesztett első modell szerepelt reklámban

Martorell/Budapest, 2019.12.18. –  A történelem első Clásico mérkőzésének játékosai szerepelnek abban a reklámfilmben, amelyet a CUPRA a december 18-i mérkőzés előtt küld adásba. A SEAT új márkája, amely tavaly augusztusban az FC Barcelona hivatalos autós-  és mobilitási partnerévé vált az elkövetkező öt szezonra, a két csapat első mérkőzéséig tekint vissza, hogy kiemelje az olyan értékeket, mint a szenvedély, az ambíció és az elszántság.

A CUPRA ezzel a kisfilmmel mutatkozik be a Barcelona-Real Madrid mérkőzés előtt, és 100 évvel  viszi vissza a nézőt az 1902-ben sorra került első mérkőzésre. Ez a 20. század elejei Madrid által ihletett művészeti és történelmi alkotás azt kívánja bemutatni, hogy a legnagyobb eredmények az „úttörők” kis csoportjának meggyőződéséből erednek. A reklámfilm másik célja az olyan értékek hangsúlyozása, mint  a tisztességes játék, a sportszerűség, a csapatmunka és a szakmai tisztelet.

Wayne Griffiths, a CUPRA vezérigazgatója szerint „a nagy álmok néhány hittel rendelkező emberrel kezdődnek. Noha a labdarúgás nem volt népszerű sportág 1902-ben, a sportot  szenvedélyesen szerető 22 férfi összegyűlt Madridban, hogy lejátsszák az első Clásicot.  Ehhez a történelmi mérkőzéshez hasonlóan, a CUPRA is az emberek egy csoportjának meggyőződésében született, hogy korszerű márkát hozzanak  létre, amelyet kifejezetten az autó szerelmeseinek terveztek.”

A Madrid ikonikus helyein, például a Vasúti Múzeumban forgatott film narrátora  a spanyol születésű német színész, Daniel Brühl. A filmet  Spanyolországban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Mexikóban is leadják a televízióban.  A márka üzenetét egy digitális CUPRA kampány keretében is megerősítik ebben az  öt országban, és az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Svájcban, valamint az FC Barcelona közösségi médiájában.
 
A CUPRA Garázs bővítése

A reklámfilmben egy  CUPRA Formentor Concept szerepel, az a modell, amelyiket kifejezetten ennek a márkának fejlesztettek.  Ezt a nagy teljesítményű, plug-in hibrid motor hajtotta gépkocsit  Martorell-ben gyártják majd, és a piaci bevezetésére a jövő évben kerül sor. Ez az első modell, a CUPRA Ateca bevezetése után, és a márka a CUPRA Formentor és a CUPRA Leon 2020-ban történő bevezetésével megerősíti termékkínálatát azzal a céllal, hogy következő néhány évben megduplázza az értékesítést.

E cél elérése érdekében a márka ebben az évben megerősítette szervezeti struktúráját, átszervezte a vezetői gárdát, és 50% -kal növelte munkatársainak  számát. Ezenkívül a CUPRA befejezi új, 2400 négyzetméteres központi épületnek építését is, amely a jövő évben SEAT központja mellett nyílik meg. Mindezen túl a márka felújította versenyautó műhelyét, hogy létrehozza a CUPRA Racing Factory-t, azt a  létesítményt, ahol  a jövő versenyautóit gyártják majd.  A CUPRA versenyautó gyára volt a helyszíne a CUPRA Formentor Concept Clásico mérkőzésre forgatott  reklámfilmjének.

Különleges  megállapodás

A CUPRA és az FC Barcelona tavaly augusztusban globális szövetségben egyesítette erőit. Ezen újító jellegű  megállapodás révén a SEAT új márkája a labdarúgó klub hivatalos autós- és mobilitási partnerévé vált. Annak érdekében, hogy javítsák Barcelona városának megítélését a világban, hogy támogassák a tehetségeket és az innovációt, valamint azért hogy a rajongóiknak világszerte egyedi élményeket  szerezzenek,  a két szervezet, a CUPRA és az FC Barcelona együttműködik az elkövetkezendő öt szezonban.

Mindezen túl  az innováció mobilitási ágazatban való előmozdítása érdekében a SEAT, a CUPRA és az FC Barcelona közös mikro-mobilitási és elektro-mobilitási megoldásokat fejleszt, és ezeket rövidesen bejelentik.

A helyes úton

A CUPRA jó úton halad a felé, hogy a második  egymást követő üzleti évet is értékesítési rekordokkal zárja. Az új gyártó összesen 22.800 CUPRA-t értékesített 2019 novemberéig, ami 74% -kal volt több, mint az előző év azonos időszakában elért eredmény. Annak érdekében, hogy a márka tovább haladjon a nemzetközi terjeszkedés útján, tavaly novemberben a CUPRA Mexikóvárosban megnyitotta a világ első CUPRA Garázsát. Ezt a létesítményt kizárólag a márkának szentelték, és a ma már meglévő 248 CUPRA sarokhoz csatlakozik, hogy kiegészítse a  CUPRA globális értékesítési hálózatát.

A CUPRA egy exkluzív márka a kivételes emberek számára, amelynek célja, hogy megragadja az ügyfeleket, és megfeleljen az autó szerelmeseinek az egyediség, a kifinomultság és a teljesítmény iránti elvárásának. Az első évében a CUPRA 2018-as értékesítése 40% -kal nőtt az előző évhez képest, elérve a 14.400 darabot. Az új modellek bevezetésével párhuzamosan a CUPRA a TCR sorozatban való részvételével tartja életben a versenyszellemet. A CUPRA világ létezik, és készen áll arra, hogy újabb rajongói csoportot hódítson meg közel 280 speciális értékesítési ponton és szalonban világszerte.

www.seat.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Seat ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: