Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Az Audi elismerései 2019. augusztus és október között

2019.11.25

Forrás: Porsche Hungaria, Audi Sajtóközlemény
- A német „auto motor und sport” szakmai magazin által szervezett „Autonis” közönségszavazáson a „Nagyméretű autók” kategóriában az Audi A6 Avant győzedelmeskedett


- „Auto motor und sport”: az Audi az első helyen a formatervezés és a hálózatba kapcsolhatóság tekintetében

Ingolstadt / Budapest, 2019. november 25. – Az Audi két kategóriagyőzelmet szerzett az „Autonis” közönségszavazásán, ahol a tekintélyes autós magazin, az „auto motor und sport” olvasói értékelték a legújabb autós formaterveket. Az A1 hódította el az első helyet a „Kompakt autók” kategóriájában, megszerezve a szavazatok 24,2 százalékát. Az A6 Avant a szavazatok 34,2 százalékával végzett az élen a „Nagyméretű autók” mezőnyében. A 2019-es közönségszavazás volt a 15. alkalom, amikor az autós magazin olvasói megválaszthatták a legjobbakat, idén például 10 kategóriában 100 modell versenyzett a szavazatokért. Két győzelmével az Audi – a Porsche márkával együtt – a legsikeresebb márka.

A „Car Connectivity Award” egy másik, szintén az „auto motor und sport” magazin által szervezett olvasói szavazás, amely a legjobb hálózatba kapcsolási technológiákra összpontosít. Az Audi tizenegy kategóriából három csoportban végzett az élen. A telefon integrációja kapcsán a résztvevők 24,9 százaléka a Q5 modell Audi connect key megoldását találta a legjobbnak. A „Vezetéstámogató kényelmi rendszerek” kategóriájában az adaptív menetasszisztens a szavazatok 29,3 százalékával végzett az élen, az Audi e-tron 55 quattro pedig a „Hálózatba kapcsolt elektromos autók” mezőnyében szerezte meg az első helyet a szavazatok 25,1 százalékával. Az „auto motor und sport” magazinnak és „Moove” testvérlapjának több, mint 12.000 olvasója szavazott a „Car Connectivity Award” keretében.
(2019. szeptember)

Auto Bild: az Audi A6 kategóriájának legjobb vállalati autója

Az „Auto Bild” autós magazin „Legjobb cégautó” választásán az Audi A6 tarolt a luxus kategóriában. A legjobb cégautónak járó olvasói díj egy viszonylag új elismerés, először 2018-ban hirdette meg az „Auto Bild” szerkesztősége. Az olvasók most hét kategóriában összesen 60 modell közül választhatták ki a legjobbakat.
(2019. október)

Aranyláz Cannes-ban: több díjjal jutalmazták az Audi e-tron filmet

Két Arany Delfin díjjal az AUDI AG egyike az idei Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadó legnagyobb nyerteseinek. A „Phenomenon/The Change is now” film a 900 jelöltből álló mezőny élén végzett és elnyerte a nemzetközi zsűritől a legjobbnak járó díjat a „Vállalatok közötti marketingkommunikációs film” és „Eseménynyitó film” kategóriákban. A berlini székhelyű kreatív ügynökséggel, a HONEST Productions GmbH-val közösen készült érzelemgazdag film az Audi e-tron San Francisco-i világpremierjére készült és bemutatja, hogy az emberi érzékelés és tudatosság milyen változásokon megy keresztül az elektromos mobilitás révén. A francia riviéra áhított elismerése mellett ez a produkció nyert két VDA Autovision Ottocar díjat az „Esemény nyitó film” (arany kitüntetés) és a „Legjobb forgatókönyv” (fekete kitüntetés) kategóriákban. A díjakat a Frankfurti Nemzetközi Autószalon (IAA) keretében adták át Frankfurtban. A 2019-es hamburgi World Media Fesztiválon a filmet arannyal jutalmazták az „Eseménynyitó film” kategóriában és a legjobb filmnek járó GRAND PRIX elismerést is begyűjtötte.
(2019. október)

Annual Multimedia Award díjátadó: arany a „Q8 Unleashed – An Audi Original Series” filmnek

Az Annual Multimedia Award díjátadón az Audi a „Tartalommarketing” kategóriában aratott győzelmet a „Q8 Unleashed – An Audi Original Series” minisorozatával és az új Audi terepjáró bemutatkozását kísérő online kampánnyal. A versenyben németországi, osztrák és svájci digitális márkakommunikációs munkákat emelnek ki és jutalmaznak arany és ezüst elismerésekkel 1996 óta. Az iparág nagyrabecsült tagjaiból álló zsűri így jellemezte az értékelést: „Arany díjazásban azok a projektek részesülnek, amelyek innovációjuk és kiemelkedő megvalósításuk révén kiemelkednek a tömegből illetve meghatározzák az elkövetkező néhány év trendjeit.” A „Namics” online ügynökséggel és a „Kropac Media” produkciós céggel együttműködve létrehozott digitális előzetes kommunikációs kampány felkeltette a médiagyártók, csatornák, bloggerek és rajongók érdeklődését az Audi Q8 világpremierje iránt, amelyet a kínai Sencsen városában tartott a márka.
(2019. október)

connect: az Audi e-tron „nagyon jó” értékelést kapott

„Mestermű” – ez volt a címe a „connect” magazinban megjelent írásnak, amely az Audi e-tron 55 quattro modellt mutatta be. A szerkesztőség és partnerük, a P3 Communications által végzett teszt a hálózatba kapcsolhatóság minden szempontját alaposan körbejárta: a felhasználói interfésztől kezdve a navigáción keresztül az okostelefon alkalmazásig. A maximálisan elérhető 500 pontból 430 pontot begyűjtve az Audi e-tron volt az első olyan autó a „connect” tesztjei során, amely „nagyon jó” értékeléssel végzett. Mint ilyen, sikerült túlszárnyalnia egyik testvérmodelljét, ugyanis az A6 még 2019. elején szerzett „jó” értékelést a „connect” tesztjén.
(2019. szeptember)

Automotive Brand Contest: az Audi AI:ME alkalmazás sikere

A nagy tekintélyű Német Formatervezési Tanács a „Digitális Élmény” kategóriában az Audi AI:ME kiterjesztett valóság alkalmazását választotta győztesnek. Az alkalmazás a 2019-es Shanghaji Autószalonon bemutatkozó Audi AI:ME tanulmányt mutatja be egy elképesztő kiterjesztett valóságélményen keresztül, amely minden fontos témát körbejár, a formatervtől kezdve egészen a személyre szabhatóságig. A díjat az Automotive Brand Contest részeként adják át, amely az autómárkák nemzetközi formatervezési versenye.
(2019. szeptember)

Red Dot Design Award díj: az Audi Korea díjnyertes lifestyle eseményei

A világ egyik legtekintélyesebb formatervezési díjaként ismert Red Dot Design Award részeként az Audi Korea négy elismeréssel gazdagodott az életmód marketing területén szervezett programjaiért. A három eseményt 2018-ban illetve 2019. áprilisában bonyolították és a „Márka és kommunikációs dizájn” szektor „Térbeli kommunikáció” kategóriájának fődíjával jutalmazták az rendezvényeket. Egy másik, 2018-as esemény nyerte el a „Formatervezés és identitás” kategória első helyét. A legjobb márka és kommunikációs dizájnért folyó Red Dot vetélkedésben 45 országból 8.610 projekt vett részt. Négy elismeréssel az Audi Korea tovább folytatja a dizájn szektorban eddig elért sikerszériáját, hiszen munkájukat 2017-ben és 2018-ban is díjakkal ismerte el a Red Dot Design Award és az iF Design Award zsűrije.
(2019. augusztus)

Az AUDI Csoport a prémiumszegmens egyik legsikeresebb személygépkocsi- és motorkerékpár-gyártója az Audi, Ducati és Lamborghini márkáival. A világ több mint 100 piacán van jelen, s 13 ország összesen 18 helyszínén termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között az Audi Sport GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország).

2018-ban az Audi összesen mintegy 1,812 millió Audi gépkocsiját, 5,750 Lamborghini sportautóját és 53.004 Ducati motorkerékpárját szállította ki ügyfeleinek. A 2017-es év során az AUDI AG 60,1 milliárd euró forgalom mellett 5,1 milliárd euró működési eredményt ért el, s jelenleg világszerte mintegy 90 ezer főt foglalkoztat, közülük nagyjából 60 ezret Németországban. Az Audi új termékekre és a hosszútávon fenntartható technológiákra összpontosít, a jövő mobilitása szolgálatában.

www.audi.hu  


NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Audi ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: