Forrás: Porsche Hungaria, Seat Sajtóközlemény
> A márka teljesen elektromos koncepciómodellje tükrözi a Cupra elképzelését, amely mentén meg szeretné újítani a sportosság fogalmát
> A nagy teljesítményű jármű egy sportautó kecsességét ötvözi egy SUV megjelenésével
> A CUPRA Concept világpremierjét az IAA Frankfurti Autószalonon tartják meg
Martorell/Budapest, 2019.07.23. – A CUPRA a jövő igényeinek megfelelően kapcsolja össze a nagy teljesítményű, fejlett erőátviteli technológiát a kifinomult, emocionális dizájnnal.
Egy négyajtós crossover sziluettjét és egy SUV megjelenését ötvözve egy sportautó simulékonyságával a CUPRA egy exkluzív koncepcióban leplezi le jövőképét. Ez az első utcai CUPRA mely 100 százalékban elektromos meghajtást használ és hangsúlyos vonalai az elektromos szívéből nyernek bátorítást.
A jármű külseje az egyediséget és a kifinomultságot ötvözi, így sportos arányokat és újfajta energiát hoz a szegmensbe. A jármű eleje az esztétika és a teljesítmény egyensúlya, minden nyílás a hatékonyságot növeli, hogy a jármű messzebre haladhasson, míg az alacsonyan fekvő, megvilágított CUPRA logó az elektromos személyiséget hangsúlyozza, ami vonzza a tekintetet.
Az autó hátsó részén, miután nincs szükség kipufogórendszerre, a diffúzor funkcionális aerodinamikát biztosít, de emellett érzelmi teljesítmény-érzetet is teremt, mely érzést az elegáns, a teljes szélességben húzódó hátsó lámpa tovább emel, ráadásul optikailag növeli a jármű szélességét is, miközben magában foglalja a CUPRA logót.
A CUPRA Concept világpremierjét az IAA Frankfurti Autószalonon tartják meg.
A CUPRA egy exkluzív márka a kivételes emberek számára, amelynek célja, hogy megragadja az ügyfeleket, és megfeleljen az autó szerelmeseinek az egyediség, a kifinomultság és a teljesítmény iránti elvárásának. Az első évében a CUPRA 2018-as értékesítése 40% -kal nőtt az előző évhez képest, elérve a 14.400 darabot. Az új modellek bevezetésével párhuzamosan a CUPRA a TCR sorozatban való részvételével tartja életben a versenyszellemet. A CUPRA világ létezik, és készen áll arra, hogy újabb rajongói csoportot hódítson meg közel 280 speciális értékesítési ponton és szalonban világszerte.
www.seat.hu