Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A SEAT és a Primavera Sound a zenei élmény újabb minőségi szintjén

2019.05.29

Forrás: Porsche Hungaria, Seat Sajtóközlemény
- a SEAT, mint stratégiai partner újabb évre visszatér a Primavera Sound-ra
- a SEAT Village Stage 13 hip-hop művésszel gazdagítja a  programot
- a márka a fesztiválon és a városban egyaránt elő fogja segítni a látogatók mobilitását


- az új SEAT Lost&Sound alkalmazással sokkal könnyebb lesz megtalálnia a barátokat

Budapest, 2019. május 29.- A SEAT egymás után a második évét ünnepli stratégiai partnerként a Primavera Sound-on, ami az egyik mértékadó nemzetközi zenei fesztivál, és amelyik az idén várhatóan több, mint 220.000 látogatót vonz majd. Ezzel a lépéssel az autógyár osztozik Barcelona fiatalos város arculatában,  a zene és a nemzetközi tehetség iránti szenvedélyében.
 
Ez az együttműködés a márka  több aktivitását foglalja magában, ezek között kiemelt helyet foglal el az  új Radio Primavera Sound digitális és audiovizuális platform,  valamint a SEAT Village színpad  amelyen a  fesztivál szereplői között  13 hazai és külföldi hip-hop művész mutatkozik be. Ők a ráadást jelentik a három lemezlovas és a három  nemzetközi indie-zenekar mellett, akik minden este zárják a programot. A tavalyi év hagyományát folytatva a márka idén  is a nevét adja, a Created in Barcelona közösségi lelátónak.
 
A SEAT marketing igazgatója, Susanne Franz rámutatott, hogy „a Primavera Sound a világ egyik legfontosabb fesztiválja, amelynek gyökerei Barcelonában vannak. A fesztiválon való ismételt részvételünk újból megerősíti elkötelezettségünket a városi tehetségek iránt, és erősíti kapcsolatunkat valamint elkötelezettségünket a zene és a város iránt. Az idei  Primavera Sound fesztiválon történő részvételünkön keresztül azt célozzuk meg, hogy  a fesztiválon résztvevők  élményét a nagyobb zenei tehetségek bemutatásával újabb minőségi szintre  emeljük, és a látogatókat segítsük a fesztiválra eljutni, onnan hazajutni, illetve a fesztivál helyszínén kényelmesen mozogni.”
 
Barcelonától a hip-hop világához
 
Míg a  tavalyi évben a SEAT falu területe egy pihentető tengerparti helyszínt idézett fel a lemezlovasok programjaival,  az idén a fesztivál fellépőihez 13 további művész csatlakozik, akik   különböző variációkban hip-hop-ot és trap-et adnak elő.  Ez a látogatóknak lehetőséget ad arra, hogy a  műfaj jelenét  és jövőjét kivételes környezetben fedezzék fel, amelyben többek között  Little Simz, a Mucho Muchacho, a Junglepussy és a Kaidy Cain lépnek fel.  Ők mindnyájan csatlakoznak a fesztivál hivatalos nagyágyúihoz. Emellett a színpadot a mitikus indie-zenekarokból három lemezlovas ,  Jarvis Cocker (Pulp),  Tim Burgess (The Charlatans) és Richard Colburn (Belle and Sebastian) fogja betölteni minden este, egészen a zárásig.

A Radio Primavera Sound, a fiatalos városi hangulat kiszolgálása
 
Az új digitális és audiovizuális rádió platform kívánság szerint kínál zenét és kulturális programokat  a 24 órás, 365 napos adatfolyamon keresztül. Stratégiai partnerként a SEAT két rádióműsort működtet.  Az idei fesztiválon  a Radio Primavera Sound és a SEAT a fesztivál szívébe helyezi a stúdiókat annak érdekében, hogy egy különleges Primavera Sound programot sugározzanak, amely interjúkat és a legújabb zenei slágereket  is tartalmazni fogja. A hallgatók a programba egy mobil alkalmazás segítségével kapcsolódhatnak be, amely az IOS-hoz már most elérhető,  és hamarosan az lesz az Androidhoz is, vagy akár a következő weboldalon keresztül: https://www.primaverasound.com/radio is el lehet érni.
 
A zenehallgatás másik módja 
 
Az idei fesztiválon  a SEAT az utcai művészethez kapcsolódó akciókat is  folytat annak érdekében, hogy a fesztiválhoz újabb színt és  kreativitás adjon hozzá. A márka több, mint 15 olyan hazai és külföldi művész együttműködését támogatja, akik vállalták, hogy értelmezik és a  fesztiválon a falfestményeken jelenítik meg a Primavera Sound -dalokat.
 
A SEAT Lost&Sound alkalmazás
 
A zenei fesztiválok általában nagy tömeget mozgató események, és az ember ezeken könnyen elveszítheti barátait.  Ennek megelőzése érdekében a SEAT létrehozta a SEAT Lost&Sound alkalmazást, ami a fesztivál minden résztvevője  számára alapvetően fontos  lehet. Ez a  mobil alkalmazás a kibővített valóság (augmented reality) segítségével lehetővé teszi a barátok  megtalálását. Ahhoz, hogy valakit megtaláljunk, csupán  meg kell nyitni az alkalmazást,  szkennelni kell a területet a kamera lencséjével, és az adott személy számára kiválasztott ikon megjelenik a képernyőn ott, ahol a személy tartózkodik.
 
A fesztiváli feliratok, mint a matricák exkluzív gyűjteménye az Instagram-történetek számára
 
Az idei fesztiválon  a SEAT matrica-gyűjteményt indít  Instagram-történetek számára, amelyeket kizárólag a Primavera Sound ideje alatti használatra terveztek. Ennek az akciónak az a célja, hogy a rajongóknak olyan eszközt adjanak, amellyel  eredeti módon oszthatják meg élményeiket.  A matricák megtalálásához  a felhasználóknak csupán  a „Primavera Sound” szavakat kell beírniuk az Instagramon található GIFS kereső fülbe.

A zene felé mozduló városi mobilitás
 
A SEAT  a mobilitási szolgáltatások iránti elkötelezettségének részeként az idei fesztiválon  minden résztvevőnek ingyenes busz szolgáltatást  kínál a csúcsidőben, a Parc del Fórum és  Barcelona belvárosa között.  Ezen túlmenően a korábbi évekhez hasonlóan a cég két buszjáratot indít a helyszínen, amelyek  a fesztiválon belül négy fő csomópontot kötnek össze, beleértve  a Primavera Bits-et és a nagyszínpadot, amelyet ugyancsak a SEAT szponzorál.
 
A SEAT a világ vezető nemzetközi fesztiváljaival kötött partnersége révén évről évre  megerősíti elkötelezettségét a zene és az utcai művészet iránt. A barcelonai márka  a párizsi és berlini Lollapalooza városi fesztiválokkal, illetve a   Wireless Germany-vel is  együttműködik Németországban. Ezeket az eseményeket, mint  ideális platformokat ismerték  el a zene és az utcai művészet iránti rajongók között a SEAT fiatalos,  optimista szellemének bemutatására.

A SEAT az egyetlen olyan vállalat, amely gépjárművek tervezése, fejlesztése, gyártása és értékesítése területein egyaránt folytat tevékenységet Spanyolországban. A Volkswagen-csoport tagjaként a multinacionális vállalat székhelye Martorell (Barcelona), teljes termelése több mint 80 százalékát exportálja, s a világ több mint 80 országában van jelen. A SEAT 2017-ben közel 470.000 gépkocsiját értékesítette világszerte.

A SEAT-csoport három barcelonai termelési központjában – Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell – együttesen közel 14.700 főt foglalkoztat. Itt készülnek a nagysikerű Ibiza Leon és Arona sorozatok tagjai, míg az Ateca és a Toledo Csehországban, az Alhambra Portugáliában, a Mii pedig Szlovákiában gördül le a szerelőszalagról.

A spanyol multinacionális vállalat egyfajta szellemi központként saját műszaki centrummal is rendelkezik, ahol ezer mérnök jelenti az innováció folyamatos hajtóerejét az R&D területén Spanyolország első számú ipari befektetője számára. A SEAT a legújabb connectivity-technikát alkalmazza járműveiben, miközben már zajlik a vállalat globális digitalizációs folyamata a jövő mobilitásának szolgálatában.

www.seat.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Seat ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Internet, IoT, felhő

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: