Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Megújuló Customer Care – Új vezető segíti az ügyfélkapcsolatokat a Dachser csapatában

2019.09.06

Forrás: Stern Communications - Dachser Sajtóközlemény
Új vezetőt köszöntenek Magyarország egyik vezető logisztikai vállalata, a Liegl&Dachser csapatában.


Thoma Zsuzsanna, a Dachser új Customer Managerét 2019 első félévében nevezték ki, próbaideje lejárta után pedig az ügyfélkapcsolatok felelőseként immár teljes jogú tagja a logisztikai vállalat vezetői csapatának.

A Dachser minőségre és precizitásra való törekvése mellett világszerte, így Magyarországon is kiemelt figyelmet fordít az ügyfélkommunikációra és az ügyféligények kezelésére. A pilisvörösvári székhelyű Liegl&Dachser épp ezért döntött úgy, hogy új vezetővel erősíti az osztályt.

Thoma Zsuzsanna tanulmányait a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán végezte logisztikai és szállítmányozási szakértőként, majd széleskörű tapasztalatot szerzett a szakmában töltött tizennégy év alatt. Zsuzsanna 2006 februárja óta áll a Liegl&Dachser alkalmazásában, mindvégig a gyűjtőszállítmányozás területén tevékenykedett: ügyfélszolgálati csoportvezetőként kezdte, majd operációs vezető lett, jelenleg pedig az ügyfélszolgálati menedzser pozíciót tölti be.

A Liegl&Dachsernél új pozíciójában célja első sorban az ügyféligények összehangolása a belső folyamatokkal. „A gyors és szakszerű ügyfélkiszolgálás mellett célunk mindig is a minőségi szolgáltatás biztosítása volt ügyfeleink felé” – mondta el Zsuzsanna. „Ennek érdekében folyamatosan bővítjük ügyfeleink kényelmét szolgáló szolgáltatási palettánkat minden területen. Példának okán jelenleg kiemelten törekszünk eLogisztikai szolgáltatásaink fejlesztésére, így ügyfeleink a nap minden percében, a világ bármely pontjáról elérhetik szállítmányának pontos státusát” – árulta el Thoma Zsuzsanna.

A DACHSER-ről:
A világ minden táján, összesen 399 helyszínen tevékenykedő mintegy 30 600 alkalmazottnak köszönhetően a DACHSER 2018-ban megközelítőleg 5,6 milliárd EURO-s konszolidált nettó árbevételt termelt. Ugyanebben az évben a logisztikai szolgáltató összesen 83,7 millió küldeményt szállított 41,3 millió tonna össztömegben. A Dachser 44 országban képviselteti magát világszerte. További információért látogasson el a vállalat weboldalára: www.dachser.com.

DACHSER Magyarország:
A LIEGL & DACHSER Szállítmányozási és Logisztikai Kft.  1999 óta van jelen a magyar piacon, a szállítmányozási és logisztikai piac meghatározó szereplője. Pilisvörösvári székhelyén az ország egyik legmodernebb logisztikai bázisát üzemelteti. Belföldi hálózatát 8 vidéki telephely alkotja, összesen több mint 300 munkatársat foglalkoztat. A kiemelkedő színvonalú szállítmányozási és logisztikai produkció magas színvonalú adminisztratív háttérszolgáltatásra támaszkodik. Az elmúlt évek eredményei alapján a vállalat töretlen és dinamikusan fejlődő szereplője a szolgáltatási szférának. 2018-ben 3,5%-os forgalom növekedést ért el, ez 81,4 millió EUR árbevételt jelent.

www.dachser.com 
www.sterncom.hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Logisztika, szállítmányozás, beszállítás ; - Dachser

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: