Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A digitális világban is az ügyfeleket segíti a Dachser

2019.07.01

Forrás: Stern Communications - Dachser Sajtóközlemény
A logisztikai szektor számára nélkülözhetetlen a digitális megoldások beépítése a szolgáltatási spektrumba, amennyiben haladni szeretnének az Ipar 4.0 által diktált trendekkel.


A logisztikai szolgáltatások kapcsán az ügyfelek a gyors és egyszerű rendelésleadás mellett azt is szeretnék monitorozni, merre jár épp a feladott szállítmány, és tudni akarják, kérdés esetén kihez fordulhatnak. Az automatizáció és a digitális előretörés tehát minden folyamatot, így az ügyfélkapcsolati rendszert is nagyban meghatározza. Nincs ezzel másként a vezető német logisztikai vállalat, a Magyarországon is az élmezőnybe tartozó Dachser sem.

A digitális logisztikai folyamatok végrehajtása és optimalizációja terén eszközölt számos fejlesztésnek köszönhetően a Dachsert a logisztikai szektor vezetőjeként és úttöröjeként tartják számon. A Dachser folyamatosan figyeli és értékeli a legfontosabb trendeket és technológiákat, hogy a leginnovatívabb fejlesztéseket vezethesse be, melyekkel ügyfelei kényelmét szolgálhatja.

A digitalizáció hosszú ideje a vállalat napi szintű működésének része, az első EDI (Electronic Data Interchange, azaz elektronikus adatcsere) szolgáltatásokat az ügyfelek már 1985 óta használhatják, eLogistics online felületük pedig 2002 óta elérhető. A Dachser eLogistics platform különböző szolgáltatásokat foglal magába egy felületen a nagyobb ügyfélkényelem és az egyszerűbb használat érdekében. Az ügyfelek számos logisztikai funkciót vehetnek igénybe online: valós időben figyelhetik rendeléseiket, ellenőrizhetik a költségeket, a számlázást vagy épp a raktárkészleteket, netán a szállítás módját. A rendszer jelenleg 70.000 felhasználóval jelentkezik világszerte.

A Dachser 2013-ban indította az eLogistics blogot, hogy egy újabb platformot teremtsen, melyen keresztül kommunikálhatnak az ügyfelekkel” – mondta el Weisz István, a magyarországi Liegl&Dachser IT szolgáltatásokért felelős értékesítési menedzsere. „A Dachser blog direkt kommunikációs csatorna, a közösségimédia-felületekhez hasonló elven működik” – folytatja Weisz. Lehetőség van visszajelzés adására, kommentelésre, értékelésre, posztok írására, sőt a felhasználók egymásnak is adnak tippeket, ötleteket” – mondja Weisz. A blog fókuszában a napi logisztikai ügyek és az eLogistics applikációk állnak.

A DACHSER-ről:
A világ minden táján, összesen 399 helyszínen tevékenykedő mintegy 30.600 alkalmazottnak köszönhetően a DACHSER 2018-ban megközelítőleg 5,6 milliárd EURO-s konszolidált nettó árbevételt termelt. Ugyanebben az évben a logisztikai szolgáltató összesen 83,7 millió küldeményt szállított 41,3 millió tonna össztömegben. A Dachser 44 országban képviselteti magát világszerte.
További információért látogasson el a vállalat weboldalára: www.dachser.com.

DACHSER Magyarország:
A LIEGL & DACHSER Szállítmányozási és Logisztikai Kft. 1999 óta van jelen a magyar piacon, a szállítmányozási és logisztikai piac meghatározó szereplője. Pilisvörösvári székhelyén az ország egyik legmodernebb logisztikai bázisát üzemelteti. Belföldi hálózatát 8 vidéki telephely alkotja, összesen több mint 300 munkatársat foglalkoztat. A kiemelkedő színvonalú szállítmányozási és logisztikai produkció magas színvonalú adminisztratív háttérszolgáltatásra támaszkodik. Az elmúlt évek eredményei alapján a vállalat töretlen és dinamikusan fejlődő szereplője a szolgáltatási szférának. 2018-ben 3,5%-os forgalom növekedést ért el, ez 81,4 millió EUR árbevételt jelent.

www.dachser.com
www.sterncom.hu 


NEWS ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Munkagép, haszongép ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Internet, IoT, felhő ; Logisztika, szállítmányozás, beszállítás ; - Dachser

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: