Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A legmenőbb hazai munkáltatók között a Bridgestone

2019.03.28

Forrás: Premier Public Relations Kft., Bridgestone Sajtóközlemény
Tatabánya, 2019. március 28. – Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya, amelynek „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged" elnevezésű kampánya ezüst minősítését nyert a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon.


A díj célja, hogy bemutassa és elismerje a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat, amelyek azt segítik elő, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

Így kell példát mutatatni

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) immár negyedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. A pályázat és a díj célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. A pályázatra a Bridgestone tavaly novemberben, a nemzetközi prosztatarák prevenciós hónaphoz kapcsolódó, dolgozói egészségtudatosság növelő kampánnyal nevezett be.

A zsűri nem adta könnyen az elismerést, minden pályázatot 10 kritikus szempont alapján értékelt. Tagjai vezető magyar nagyvállalatok kommunikációs és HR szakemberei voltak, akik a Bridgestone pályázatában nem csak az egészségtudatosságra való figyelemfelhívást értékelték, de azt is, hogy a kampány úgy valósult meg, hogy a gyár vezetősége, valamint a HR és a kommunikációs szervezeti egységei teljes összhangban, egy célért működtek együtt.

Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató lett a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. nem kizárólag az Employer Branding Award ezüst fokozatát nyerte el, de a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet is, amelyet mostantól egy évig használhat a vállalat.

Rendkívül büszkék vagyunk a díjra és az ezzel járó kitüntető címre. Ez a díj egy pozitív visszajelzés számunkra, amely azt igazolja, hogy úgy is lehet kiemelkedő gazdasági eredményeket elérni, hogy közben felelős vállalatként törődünk munkatársaink és a helyi közösség egészségével, és fejlesztjük egészségtudatosságukat” – mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója. „Célunk az, hogy vállalatunk egy olyan családbarát munkahely legyen, ahová jó bejönni dolgozni, és amely törődik munkatársaival” – tette hozzá.

Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged

A Bridgestone „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” kampánya arra ösztönözte a vállalat 1.100 férfi munkatársát, hogy novemberben ne borotválkozzanak, növesszenek bajuszt vagy szakállt, és ezzel hívják fel férfitársaik, valamint a hölgyek figyelmét is a prosztatarák-szűrővizsgálat és a prevenció fontosságára. Az idejében felismert prosztatát érintő daganat ugyanis, legyen szó jó-, vagy akár rosszindulatúról, jól kezelhető. A megelőzés érdekében a vállalat a prosztata esetleges betegségére utaló jeleket mindössze 2 csepp vérből kimutató szűrést szervezett munkatársainak, az ezen való részvételre könnyed és laza stílusban, a gyár mosdóiban és ajtóin, ablakain kihelyezett hatalmas bajuszokkal, újsághirdetésekkel, rádióműsorokkal és közösségi média üzenetekkel ösztönözte őket.

A Bridgestone EMEA-ról

A belgiumi központú Bridgestone Europe (BSEU) a világ legnagyobb gumiabroncs- és gumitermék-gyártó vállalata, a tokiói központú Bridgestone Corporation leányvállalata. A cég a régió 38 országában, összesen több mint 18.300 főt foglalkoztat, valamint 15 gumiabroncs- és gumitermék-gyárat, egy kiemelt K+F központot és egy tesztközpontot működtet. A Bridgestone Európában, a Közel-Keleten és Afrikában gyártott prémium gumiabroncsait világszerte értékesítik.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.-ről

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. 2006-ban kezdte meg működését, és napjainkra Magyarország egyik legnagyobb abroncsgyárává vált. Alapítása óta a vállalat munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett: míg 2008-ban 361 munkavállalóval kezdődött meg a termelés, addig mára mintegy 1.200-an dolgoznak a világhírű márkával fémjelzett abroncs gyártásán.

A tatabányai gyárban elsősorban prémium kategóriás gépjárművekre szánt, nagy sebességindexű, személyautó- és terepjáró-abroncsok készülnek 230 féle méretben. Az üzemben a Bridgestone márka DriveGuard, Turanza és Potenza termékei, valamint a Firestone márka Roadhawk, Winterhawk és Destination termékei készülnek.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. beszállítói hálózatát mintegy 750, döntő részben magyar kis- és középvállalat alkotja, amelyektől a cég tavaly 4,6 milliárd forint értékben vásárolt árukat és szolgáltatásokat. A vállalat éves árbevétele 2016-ban 36 milliárd forint, 2017-ben 53,1 milliárd, 2018-ban pedig 66,5 milliárd forint volt.

www.bridgestone.hu  


NEWS ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Munkagép, haszongép ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; - Bridgestone

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: