Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Balatonfüreden és Mosonmagyaróváron folytatódik a „Kapj rá!” kampány

2018.11.22

Forrás: Agrármarketing Centrum, Sajtóközlemény
Balatonfüred első gasztronómiai fesztiválján, valamint a mosonmagyaróvári Boragorán is rákaphatnak a halra a látogatók a 2018. november 24-ei hétvégén.


A Füred Gasztro Fesztivál elsődleges célja, hogy minőségi ételekkel és borokkal pezsdítse fel a balatonfüredi téli turisztikai életet. Mosonmagyaróváron pedig a Fiatal Borászok Egyesülete népszerűsíti a minőségi borfogyasztást, amelyhez halételekből készült finom falatok is hozzájárulnak majd.

Két hétvégi rendezvényen is ínycsiklandó halételekből készült kóstolófalatokkal várja a látogatókat standján a „Kapj rá!” halfogyasztást népszerűsítő marketing kampány. A 2018. november 24-én és 25-én zajló kétnapos fesztiválon a balatoni régió legjobb éttermei és borászatai gondoskodnak a finom falatokról és a borokról. Magyarország legnagyobb tavánál ráadásul a halételek sem hiányozhatnak a „Kapj rá!” standjának köszönhetően. Az érdeklődők az ízletes halételek mellett halas recepteket tartalmazó kiadványokból – például ünnepi ételeket tartalmazó brossúrákból vagy könyvekből – nyerhetnek inspirációt a karácsonyi menü összeállításához.

Mosonmagyaróváron, 2018. november 24-én a Junibor – Fiatal Borászok Egyesülete szervez  sétáló borkóstolót a Flesch Központ aulájában. A Boragora célja a kulturált borfogyasztás népszerűsítése, valamint a fiatal borászok bemutatkozása. A halételek kiválóan illenek a borokhoz, ezért a „Kapj rá!” standjánál füstölt afrikai harcsafilével és halpástétommal várnak minden érdeklődőt. A kóstolófalatok mellett receptkiadványok is segítik a látogatókat, hogy otthon is elkészíthessék kedvenc halból készült ételeiket.

A „Kapj rá!” kampányról:

Az Európai Tengerügyi és Halászati Alap (ETHA) és Magyarország társfinanszírozásával megvalósuló „Kapj rá!” kampánynak a hazai halfogyasztás növelése az elsődleges célja. A kampány weboldalán, a www.kapjra.hu oldalon a látogatók információs anyagokat, receptgyűjteményeket és konyhatechnológiai írásokat találnak, amelyek segíthetik eligazodásukat a halgasztronómia világában. A kampány egyszerre igyekszik felhívni a figyelmet az egészséges életmód és a tudatos táplálkozás fontosságára, valamint a fogyasztók számára is megmutatni a halételek sokféleségét és változatos ízvilágát. Az Európai Unió 2006-ban döntött úgy, hogy a halászati támogatásokat leválasztja az agrártámogatási rendszerről, és így hívta életre a 2007-2013-as programozási időszakra az Európai Halászati Alapot.

A 2014-2020-as pénzügyi időszakban Magyarország számára a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP 2014-2020) keretében az előző időszakhoz képest 12%-kal több forrás – a hazai társfinanszírozással együtt valamivel több, mint 16 milliárd forint – áll rendelkezésre a haltermeléshez, a halfeldolgozáshoz és a halastavak természeti értékeinek megőrzéséhez kapcsolódó intézkedésekre, illetve a halételek fogyasztásának népszerűsítésére.

További információ a „Kapj rá!” kampányról és a halételekről a www.kapjra.hu weboldalon és a
https://www.facebook.com/kapjra/ közösségi oldalon érhető el.


NEWS ; Ipari hírek ; Agrár ; Élelmiszer

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: