Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A Hankook bemutatja új ultra-nagyteljesítményű zászlóshajóját személygépkocsik és SUV-ok számára: Ventus S1 evo 3

2018.10.01

Forrás: Hankook Tire Sajtóközlemény
A Hankook abroncsgyártó 2019 tavaszára a Ventus S1 evo 3 modellel egy új, személygépkocsik és SUV-ok számára gyártott ultra-nagyteljesítményű abroncsot hoz az európai utakra.


Ahogy az összes Hankook mintázat esetében, a prémium gyártó legújabb fejlesztésénél is a biztonság állt az első helyen a mérnökök fejlesztési terveiben. Az S1 evo immár harmadik generációjánál emellett különösen a nedves tapadás és menetjellemzők/pontos kormányozhatóság területeinek javítására fektették a hangsúlyt. Ezeken felül a fejlesztők a gördülési ellenállás csökkentésére összepontosítottak, ugyanakkor ez nem mehetett a már előző modellnél elért magas futásteljesítmény rovására. Az új csúcsminőségű Ventus terméksorozat egyesíti a független terméktesztekben már sokszor bizonyított kiváló „S1 evo" teljesítmény- és kényelmi jellemzőit a jelentősen javított környezeti tulajdonságokkal. Az új Hankook Ventus S1 evo 3 abroncs 2019 tavaszától lesz kapható az európai piacon 72 méretben, 17 és 22 coll között.

Németország, Neu-Isenburg, 2018. október 01. – Az új Hankook Ventus S1 evo 3 teljesen új fejlesztésként következetesen folytatja a Hankook ultra-nagyteljesítményű abroncsok sikertörténetét. Elődjeihez hasonlóan rendkívül biztonságos és sportos-kényelmes utazási élményt nyújt mind száraz, mind pedig nedves úton. A sikeres Hankook Ventus család legifjabb tagja, mely az "ős-Ventus" abronccsal már 1994-ben ünnepelte világszintű piaci megjelenését, a környezet- erőforrás-kímélő jellemzőkre is nagy hangsúlyt fektet.

A vállalat számára mérföldkövet jelentett a 2005-ös évben az első csúcsszintű UHP mintázat, a "Ventus S1 evo" bemutatása, mely folyamatosan a legjobb eredményeket érte el a nemzetközi szaksajtóban a sportos járművek számára gyártott abroncsok tesztjeiben. Ennek utóda, a Ventus S1 evo 2 – melyet mostanára a vezető német járműgyártók, az Audi, a BMW, a Mercedes-Benz és a Porsche is prémium első gyári felszerelésként alkalmaz – a vállalat történetének legsikeresebb mintázatává fejlődött. A DTM-ben kipróbált technológia többek között a nagy pontosságú kormányzással és a rendkívül jó kezelhetőséggel nyújt meggyőző teljesítményt. A Ventus S1 evo 3 esetében a Hankook a menettulajdonságokat különféle új jellemzők segítségével a környezeti tényezők (gördülési ellenállás és tartósság) tekintetében is tovább tudta optimalizálni.

Majd 25 éve vagyunk jelen a világszintű gumiabroncs-piacon ultra-nagyteljesítményű termékeinkkel, melyek idő közben a vezető autógyárak különlegesen sportos járműszegmensének prémium első gyári felszereléseként is megállták a helyüket.” – mondta Kim Han-Jun, a Hankook Tire Europe elnöke. „Új zászlóshajónkkal következetesen haladunk tovább ezen az úton. Ehhez az utóbbi években számos új technológiát fejlesztettünk sorozatgyártásra alkalmas szintre, melyeket most vetettünk be először élesben. Ezért biztos vagyok benne, hogy az új Ventus S1 evo 3 a 2019-es piaci bevezetésekor azonnal sikeres lesz ügyfeleinknél.

A folyamatos alapkutatásoknak köszönhetően a Ventus S1 evo 3 esetében az innovatív anyagok új generációja kerül bevetésre. A Hankook keverékszakértői a Ventus S1 evo 3 menetjellemzőit nedves és száraz útra optimalizálták, többek között nagy teljesítményű természetes gyanták alkalmazásával a futófelületi keverékben. Így nem csak a tapadási szint emelkedik meg a teljesítmény-leadási görbe csúcsán, hanem az abroncs egy lényegesen szélesebb hőmérsékleti tartományban is megtartja ezt a magas tapadási szintet, vagyis nagyon széles a küszöbtartománya. Egy rendkívül erős tapadású szilika-géles futófelületi keverék, valamint a polimerek és a kitöltőanyagok lényegesen jobb elosztódását biztosító speciális keverési technológia alkalmazásával készül a futófelületi keverék. Az eredmény a nedves úton nyújtott fékteljesítmény lényeges javulása, valamint a gördülési ellenállás csökkenése.

Ennek csökkentéséhez hozzájárul még az abroncs oldalfalában alkalmazott újfajta keverék, melynek köszönhetően a Ventus S1 evo 3 gördülési ellenállása 2,5 százalékponttal csökkenthető volt.

Egy új 0 fokos, aramid-kötőanyagú textilréteg az eddig alkalmazott nylon-alapú övszövetekhez viszonyítva akár 60%-kal mérsékli a gördülési kerület nem kívánatos növekedését magas és nagyon magas (300 km/h és afölött) sebességeknél, és az ennek köszönhető kisebb hőfejlődés által a Ventus S1 evo 3 számára lényegesen jobb menetstabilitást és hosszabb élettartamot biztosít.

Az övszövet hozzájárul az oldalirányú vezetőerők öt százalékos növeléséhez is. A középső mintázati bordán elhelyezett úgy nevezett „Hyper-Slant” elemek is segítenek az oldalirányú vezetőerők növelésében, mivel a terhelés alatti hatékony érintkezőfelület megnő, például váratlan kikerülési manőverek során. Az aszimmetrikus mintázat rendkívül szilárd és különösen széles kialakítású külső bordáinak mintaelemeit a kiegészítő összekötőhidak tovább erősítik a pontos és stabil kanyarvétel érdekében.

A markáns külső mintaárok a speciális kialakítású mintaelemek között optikailag emlékeztet az első Hankook Ventus S1 evo megjelenésére, a jellegzetes kígyózó vonallal a mintázat külső részén. Műszaki tekintetben az úgy nevezett „Interlocking Groove” az áramlástanilag optimalizált 4 csatornás kialakítással hatékonyan csökkenti a vízensiklás esélyét és jelentősen növeli a nedves tapadást, anélkül, hogy ez a teljesítmény rovására menne száraz útfelületen.

Klaus Krause mérnök az Európai Hankook fejlesztési központ vezetője Hannoverben a következőket mondta: „Mérnökeink a Ventus S1 evo 3 esetében célul tűzték ki, hogy annak elődjét, a Hankook számára addig legsikeresebb mintázatot szinte minden területen felülmúlja. Munkájuk eredménye egy ultra-nagyteljesítményű abroncs, melynek menetjellemzőit úgy optimalizálták, hogy a „Driving Emotion“, tehát a vezetési élmény a szó legszorosabb értelmében megtapasztalható legyen. Ezen felül természetesen a jövőbeni valós vezetési feltételek melletti kibocsátási követelményeket, melyeket a járműiparnak most már az engedélyezéshez kötelező WLTP tesztekben teljesítenie kell, már az S1 evo 3 fejlesztésekor is figyelembe vették.

A Ventus S1 evo 3 legnagyobb részben a Hankook Tire globális kutatási hálózatának részeként működő hannoveri kutatási központban került kifejlesztésre. A gyártás elsősorban a vállalat ultramodern rácalmási telephelyén történik. Az S1 evo 3 a piaci bevezetésétől kezdve módosított SUV kivitelben is kapható lesz, kétrétegű műselyem szövetvázzal. Egyes méreteket vezető német járműgyártók már jóváhagytak első gyári felszerelésként legújabb modelljeikhez. Az új Hankook zászlóshajó 2019 tavaszától kerül bevezetésre a teljes európai piacon. A választék 72 különböző méretet fed le 17 és 22 coll közötti méretekben, az 50 – 25-ös sorozatban, 205 és 315 mm közötti futófelület szélességgel.

A Hankook Tire vállalatról

A Hankook Tire világszerte innovatív, díjnyertes, kiváló minőségű radiál abroncsokat gyárt személygépkocsik, terepjárók, SUV-ok, könnyű tehergépkocsik, teherautók és buszok, valamint a motorsport számára (mind a pályás versenyeken, mind pedig ralin résztvevő csapatoknak).

A Hankook Tire több mint 180 országba szállítja termékeit, és világszinten hozzávetőlegesen 22.000 alkalmazottat foglalkoztat. A világ számos vezető autógyártója első gyári felszerelésként is a Hankook Tire abroncsait választja.

A vállalat mindent megtesz azért, hogy a legmagasabb szinten elégítse ki a vásárlói igényeket a termékek minősége, a technológiai kiválóság és a vezetési élmény területén, Ennek érdekében a Hankook folyamatosan befektet öt kutatás-fejlesztési központjába és nyolc gyártási egységébe. A Hannoveri Technológiai Központban az európai piac igényeire szabva fejlesztik az abroncsokat, különös tekintettel az európai prémium autógyártók első szerelésű abroncsaira.

A Hankook Tire európai központja Neu-Isenburgban található, Frankfurt am Main közelében. A vállalatnak Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Törökországban, Svédországban, Ukrajnában és Lengyelországban vannak képviseletei. A további európai országokban a cég termékeit regionális nagykereskedők terítik. A vállalat globális bevételének kb. 30 százalékát az európai piacokon és a FÁK országaiban realizált értékesítések adják.

A Hankook Magyarországot választotta európai gyárának helyszínéül. A 885 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára épült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését és azóta is folyamatosan fejlődik, bővül. A cég jelenleg mintegy 3000 alkalmazottat foglalkoztat, és személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára gyárt gumiabroncsokat. A harmadik beruházási ütem 2015 tavaszán fejeződött be, ezzel a magyar gyár éves gyártókapacitása 19 millióra nőtt. A rácalmási gyárban készült termékek az európai piacot szolgálják ki, és megfelelnek a vezető autógyártók előírásainak és igényeinek is. A Hankook Tire Magyarország Kft. rendelkezik az ISO 9001:2008., ISO/TSO 16949:2009. minőségi és az ISO 14001:2014. környezetvédelmi tanúsítvánnyal. A Hankook Tire 2016 óta szerepel a világszinten elismert Dow Jones Fenntarthatósági Indexben (DJSI World).

www.hankooktire.com/hu  


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Audi ; - Mercedes ; - BMW, MINI, Rolls-Royce ; Fém, gépipar ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; Logisztika, szállítmányozás, beszállítás ; - Hankook Tire

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: