Forrás: Scania, Sajtóközlemény
¤ Az XT töri az utat a Scania kínálatának kiszélesítéséhez
¤ Számos nappali és hálófülke az R-, a G- és a P-szériában különböző tetőmagasságokkal
¤ Tengelyek, alvázak és felfüggesztések a kihívást jelentő körülményekhez
¤ Tengelykapcsoló pedál a Scania Opticruise váltóhoz – ám csak ott, ahol szükséges
¤ Elektronikus rögzítőfék – csak egy példa a számos új opció közül
¤ A Scania fókusza: minden egyes alkalmazáshoz személyre szabott megoldás, amely növeli az üzemidőt és a termelékenységet a nehéz kihívásokkal szembesülő építőipari fuvarozók számára
Folytatja új, elismerést kiváltó új tehergépkocsi-generációjának bemutatását a Scania – elérkezett az építőiparra koncentráló termékek és szolgáltatások premierjének ideje. A Scania előretolja állásait, s ezt a Scania XT változatokkal teszi. Robusztus dizájnja mind megjelenésében, mind funkciójában főként azon ügyfeleknek kedvez, akik a legnagyobb kihívásokat jelentő feladatokat végzik, amelyek a legnagyobb elvárásokat támasztják az üzemidő, a termelékenység és a robusztusság szempontjából.
„Feltűnő jegyek jellemzik a Scania XT-modelleket, ilyen a jármű rendkívül robusztus eleje. Ez a változat egyúttal egyértelműen jelzi az építőipari növekedésünket célzó törekvésünket” – mondja Anders Lampinen, a Scania Trucks építőipari szegmensének igazgatója. „Három vagy négy évvel ezelőtt európai szinten offenzívát indítottunk, amely a Scania márkát fokozatosan erős szereplővé tette az építőipari szegmensben is.”
A Scania által kiépített piaci pozíció jelenti a kiindulási alapot az új tehergépkocsi-generáció építőipari járműveinek bemutatásához. A Scania termékek és szolgáltatások egész kínálatát nyújtja kifejezetten az építőipari fuvarozók felhasználásához szabva – ezen ügyfeleknek kell a legnehezebb kihívásokkal és a legkisebb haszonkulcsokkal megbirkózniuk.
A Scania új generációjának bemutatása 2016 őszén kezdődött a távolsági fuvarozás 11 különböző felhasználása számára kínált megoldással. A Scania XT-széria, a P-, a G- és az R-fülkék nappali kivitelei és a laprugók bemutatásával, valamint az olyan megoldások jóvoltából, mint a duplahajtású tengelycsoport, az építőipari fuvarozók immár hozzáférnek azokhoz a várva várt konfigurációkhoz, amelyekkel megbirkózhatnak a mindennapos feladataik során felmerülő változatos kihívásokkal.
„Tudjuk, hogy nagy érdeklődés övezi az új generációt” – mondja Lampinen. „Rendkívül jó fogadtatásra talált, és természetesen az építőipari ügyfeleink vágytak már az új nappali fülkékre, a további motorváltozatokra és az általuk igényelt jellemző 6x4 és 8x4 konfigurációkra. Az érdeklődést az is fokozza, hogy a Scania egyértelműen szoros partneri kapcsolatot kíván kiépíteni ügyfeleivel, a legfontosabb prioritást a márka számára az jelenti, hogy vásárlói fenntartható nyereségességet érhessenek el.”
A Scaniáról
A Scania világszinten is élenjáróként szállítási megoldásokat nyújt. Partnereinkkel és ügyfeleinkkel együtt vezető szerepet játszunk a fenntartható szállítási rendszerekre való átállásban. A 2016-os évben 73.100 tehergépkocsit, 8300 autóbuszt, valamint 7800 ipari és hajómotort adtunk át ügyfeleinknek. Nettó értékesítési árbevételünk megközelítette a 104 milliárd svéd koronát, amelynek mintegy 20 százaléka a szolgáltatásokhoz köthető. Az 1891-ben alapított Scania ma már több mint 100 országban tevékenykedik, és körülbelül 46.000 főt foglalkoztat. A kutatás és fejlesztés központja Svédországban található, amelynek Brazíliában és Indiában is működnek ágazatai. A gyártás Európában, Latin-Amerikában és Ázsiában folyik, míg helyi gyártóközpontok működnek Afrikában, Ázsiában és Eurázsiában. A Scania a Volkswagen Truck & Bus GmbH része.
Bővebb tájékoztatás a www.scania.hu weboldalon található.