Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Bemutatták a Rajna-Ruhr Expressz prototípusát

2017.08.04

Forrás: Siemens, Hírek
A Siemens bemutatta a Rajna-Ruhr Expressz (RRX) első prototípusát. A több egységből álló villamos motorvonat tesztelése most fog elkezdődni a Siemens Wegberg-Wildenrath-ban található Vasúti Tesztközpontjában (PCW).


Mind a hét sorozatgyártás előtti szerelvényt a Tesztközpontban helyezik üzembe, és a következő hónapokban alapos vizsgálatoknak vetik alá őket, mielőtt az első próbajáratokra sor kerülne a közcélú vasúti hálózaton. Az ütemterv szerint az RRX vonatokat 2018 végén állítják forgalomba a nagy Rajna-Ruhr vidéken.

"A tesztek elkezdése a PCW-ben azt mutatja, hogy az RRX projekt az ütemterv szerint halad. Itt azt vizsgáljuk, alkalmasak-e a szerelvények a mindennapi közlekedés céljára Észak-Rajna-Vesztfália területén, az ottani városközi forgalomban. A teljes RRX flotta minden egyes szerelvényét itt helyezzük majd üzembe, gyakorlatilag a közcélú vasúti hálózat küszöbén" - jelentette ki Sabrina Soussan, a Siemens nagysebességű és regionális szerelvények és mozdonyok üzletágának igazgatója.

A Siemenst 2015 márciusában bízta meg a Nahverkehr Rheinland (NVR), Nahverkehr Westfalen-Lippe (NWL), Schienenpersonennahverkehr Rheinland-Pfalz Nord (SPNV-Nord), Verkehrsverbund Rhein-Ruhr (VRR) és Nordhessischer Verkehrsverbund (NVV) nevű társaságokat tömörítő célszövetség, hogy 82 több egységből álló elektromos Desiro HC vonatszerelvényt szállítson le számukra és gondoskodjon azok karbantartásáról is egy 32 éves időszak során. A megrendelés összértéke meghaladja az 1,7 milliárd eurót.

A Siemens az RRX flotta új konstrukcióját a sikeres Desiro platform alapján fejlesztette ki. A szerelvények kialakításának koncepciója a kiváló minőségű jellemzőket a legkorszerűbb technológiával ötvözi. Minden egyes szerelvény négy kocsiból áll, melyek közül az első és az utolsó - a két szélső - egység, valamint a hajtómotor nélküli távkapcsolású pótkocsi egyszintes konstrukciójú, míg a középső két kocsi kétszintes. A szerelvények ülőhely kapacitása 400. A szerelvényeket fehér, szürke, fekete és narancssárga színösszeállításban tervezték. Az RRX-nél alkalmazott dizájn a belső részben is folytatódik, ahol széles terek és nagy ablakok biztosítják a kellemes környezetet. Továbbá az RRX lehetővé teszi a Wi-Fi hozzáférést, és csatlakozóaljzatok találhatók a szerelvény teljes hosszában, az első osztályon pedig lehajtható asztalok és olvasólámpák is vannak. A szerelvény el van látva speciális utastájékoztató rendszerekkel, energiahatékony vontatóegységekkel és légkondicionálással is.

A vonatok nemcsak az utasok nagyfokú kényelmét biztosítják, hanem optimális rendelkezésre állást kínálnak teljes életciklusuk folyamán. A korszerű adatkommunikációs eszközök folyamatos párbeszédet tesznek lehetővé a szerelvények és szervizelő létesítményük között. Az előrejelző karbantartási koncepció részeként a lehetséges műszaki hibák még tényleges előfordulásuk előtt orvosolhatók. Azzal, hogy az RRX teljes élettartama során magára vállalja a szervizelési és karbantartási feladatokat, a Siemens 99 százalék fölötti rendelkezésre állást garantál a menetrend szerinti üzem során. A 160 km/óra csúcssebességű, optimális fékezést és gyorsítást lehetővé tevő vezetőt támogató rendszerrel felszerelt RRX szerelvények kiváló közlekedési feltételeket biztosítanak majd a Rajna-Ruhr vidék forgalmas vasúti vonalain.

www.siemens.hu  


NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Siemens

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: