Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Újabb díjat nyert a Scania tehergépkocsikból megalkotott órája

2017.06.21

Forrás: Scania, Sajtóközlemény
A tehergépkocsikból megalkotott Scania Clock korábban már elnyerte a Svéd Arany Kerék díjat, jelölést kapott a Svéd Arany Tojás díjra, valamint bronzérmet érdemelt ki a US One Show díjazáson is. A kampány talán most kapta a legrangosabb kitüntetést a Cannes Lion nemzetközi reklámfesztiválon, mely a legismertebb reklámverseny a világon.


Bronz oroszlán díjjal jutalmazták a kampányt a Promo & Activation kategóriában.

Amikor legutóbb megnéztem, akkor láttam, hogy a kampányunk körülbelül 16 millió embert ért el világszerte” – mondja Staffan Arvas, a Scania marketingkommunikációs vezetője.

A Scania Clockot a TBWA svéd reklámügynökséggel dolgozták ki azzal a törekvéssel, hogy nem a szokványos módon, ugyanakkor izgalmasan mutassák be az új járműgenerációt.

Kihívás elé szerettük volna állítani saját magunkat, és megmutatni, hogy az új termékünk és szolgáltatásaink minden applikáció során kitűnően működnek – még olyan abszurd helyzetben is, amikor tehergépjárművekből egy 24 órán keresztül folyamatosan járó órát alkotunk meg” – tette hozzá Arvas.

A világ első, teljes mértékben tehergépkocsikból álló óráját 2016 júliusában egy spanyol, 70 ezer négyzetméter területű elhagyatott repülőtéren alkották meg, összesen 14 tehergépkocsi és 90 járművezető részvételével. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a belső tehergépkocsinak állandó 13 km/h sebességet kellett tartania, míg a külső tehergépkocsinak állandó 53 km/h sebességet. A megvalósítás nagy precizitást igényelt, a szervezők folyamatosan figyelték az egyes járművek állapotát, hogy elkerüljék a váratlan leállásokat, valamint minimális szinten tartsák a kopást, illetve az elhasználódást. Az órát öt különböző kameraállásból filmezték, a kampányt pedig a hannoveri IAA haszongépjármű-kiállítással egyidőben mutatták be.

Hatalmas vállalkozás volt, de a sok befektetés a ránk szegeződött figyelem során megtérült” – említette Arvas. „Láthatjuk, hogy a videó rohamosan terjedt el a célközönségünk körében úgy mint a tehergépjármű és járművezetői fórumok felhasználói között.

A Cannes Liont néha úgy is nevezik mint a reklámverseny világkupáját, melyen a Scania Clock mind a négy kategóriában kapott jelölést. A Promo & Activition mellett a PR, a Direct és a Cyber kategóriában tudott indulni.

A Scaniáról
A Scania a világ vezető nehéztehergépkocsi-, autóbusz-, hajómotor- és iparimotor-gyártói közé tartozik. A vállalat tevékenységében a termékek mellett egyre nagyobb részarányt képviselnek a pénzügyi és egyéb szolgáltatások, amelyek költséghatékony szállítmányozási megoldásokat és maximális üzemidőt biztosítanak a Scania ügyfeleinek. A Scania több mint 44 ezer alkalmazottal mintegy száz országban van jelen. A kutatás és fejlesztés jellemzően Svédországban összpontosul, míg a termelés Európában és Dél-Amerikában folyik, az alkatrészek és komplett járművek gyártásának világméretű megosztásának lehetősége mellett. A 2015-ös évben a vállalat értékesítési árbevétele meghaladta a 94,8 milliárd svéd koronát, míg üzemi eredménye 9,6 milliárd svéd koronát tett ki.

www.scania.hu   


NEWS ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Munkagép, haszongép ; - Scania

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: