Forrás: Michelin, Hírek
A most induló reklámkampány szakít a hagyományokkal, és új látásmóddal közvetíti a vezető abroncsmárka üzenetét. A Michelin megújult kommunikációs arculata közvetlenebb, és közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz.
A való életből vett tipikus társas helyzetek bárkinek ismerősek lehetnek, olyan jeleneteket látunk, ahol az egyik szereplőnek azonnali személyes támogatásra van szüksége egy nehéz, fontos vagy örömteli helyzetben. A fiatal apa, az édesanya, a barát, aki azonnal autóba ül, hogy ott lehessen, amikor a legjobban számít a személyes jelenlét. Az úton pedig rábízhatják magukat a hosszú élettartamú és biztonságos Michelin abroncsokra.A magyar közönség a televízióban és internetes felületeken, valamint a Michelin magyar nyelvű Facebook oldalán és a vállalat honlapján találkozhat az új kampánnyal. A reklámfilm először a tavaszi-nyári szezonban látható, ezzel egy időben zajlik a MICHELIN CrossClimate+ személyabroncs piaci bevezetése is, ami a Michelin egész évben használható újításának második generációja.Az új reklámfilm és a Michelin termékkínálata elérhető a vállalat weboldalán, ahol a műszaki ismertetőkön túl a felhasználói értékelések és vélemények is segítenek megtalálni a megfelelő abroncsot.
www.michelin.hu/autogumi/michelin-crossclimateplus
www.facebook.com/michelinhungaria
www.michelin.hu