Forrás: Porsche Hungaria, Volkswagen Sajtóközlemény
• A Moduláris Villanymotoros Platformra épülő tanulmány kiemelkedő kényelmet és teret nyújt az utazáshoz
• Miamiban találkozott T1 elődjével
Wolfsburg/Genf/Budapest, 2017. március 08. – Március elején a Genfi Autókiállításon (március 9–19.) ünnepli európai premierjét a Volkswagen I.D. BUZZ tanulmánya. Az új elektromos kisbusz a második az I.D. koncepciók sorában, s kitekintést nyújt a jövőre – megmutatja, hogy a Moduláris Villanymotoros Platform (Modulare Elektrifizierungsbaukasten, MEB) különösen jó alapot jelent még az egyterűek számára is: az akkumulátorok és a hajtáslánc a padlóban kaptak helyet, így a vezető és az utasok számára tágas teret nyújt az utazáshoz.
A Genfi Autókiállítás immár a harmadik állomás az I.D. BUZZ számára. Január elején Detroitban mutatkozott be a világnak, majd a T1 típussal találkozott egy fotózás erejéig Miamiban (Florida). Bár a Volkswagen első és a legfiatalabb egyterűje között hét évtizednyi a korkülönbség, az I.D. BUZZ kétségkívül hordozza az őse génjeit: maximális térkihasználás egy középkategóriás jármű közlekedési lábnyomával. Ehhez társulnak a sokféleképpen variálható ülések és az interaktív összeköttetés. A kibővített MEB-XL platform jóvoltából a 4942 milliméter hosszú, 1976 mm széles és 1963 mm magas tanulmány az utasterében is kategóriájában kiemelkedő térkínálatot nyújt.
A Volkswagen márka a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország összesen több mint 50 helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen 2016-ban mintegy 5,99 millió gépkocsit gyártott, köztük olyan kiemelkedően népszerű modellsorozatokkal, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. Jelenleg a Volkswagen világszerte 218 ezer főt foglalkoztat, a márka 7700 márkakereskedése pedig 74 ezer dolgozónak ad munkát. A Volkswagen folyamatosan dolgozik az autógyártás további fejlesztésén. Az E-mobilitás, a Smart mobilitás és a márka digitális átalakítása a jövő tekintetében egyaránt kulcsfontosságú stratégiai területnek számít.
www.volkswagen.hu