Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Az Alstom további 60 RER NG vonatot szállít a Île-de-France régió SNCF hálózatának D és E vonalaira

2023.05.19

Forrás: FleishmanHillard Café Kft., Alstom Sajtóközlemény
• Az új megrendelés közel 1 milliárd euró értékű és 60 további RER NG vonatra szól a Transilien SNCF által üzemeltetett Île-de-France-i hálózat D és E vonalán


•  Ennek eredményeként összesen 131 RER NG vonatot rendeltek meg
•  Az új generációs emeletes járműveket kifejezetten a sűrűn lakott városi területekhez tervezték és nagyban fogják javítani az érintett vonalak kényelmét és menetrendszerűségét 
 
2023. május 19. – Az Alstom közel 1 milliárd euró*1 értékben 60 további, új generációs RER vonatot*2 szállít az SNCF Voyageurs-nek az Île-de-France-i hálózat D és E vonalaira.
 
A 100%-ban az Île-de-France Mobilités által finanszírozott megrendelés a 2017-ben az SNCF Voyageurs (az Île-de-France Mobilités megbízásából) és az Alstom között aláírt keretszerződés első opciója, amely becsülten 255 szerelvényre szóló igényt jelent. A RER NG keretszerződés kötelező részletében 71 szerelvény szállítása szerepelt; ezzel az új megrendeléssel a RER NG szerelvények száma 131-re emelkedik.
 
"Nagyon örülünk ennek az opciónak, amely az SNCF Voyageurs és az Île-de-France Mobilités töretlen bizalmát bizonyítja az Alstom RER NG vonatai iránt. Ez az új generációs vonat, a nagyobb kényelemnek és megbízhatóságnak köszönhetően javítani fogja Île-de-France lakosainak utazási élményét" - mondta Jean-Baptiste Eyméoud, az Alstom franciaországi elnöke.
 
Ez a szerződés része az Île-de-France Mobilités által követett irányelvnek, amely az Île-de-France-i hálózat teljes gördülőállományának korszerűsítésére irányul. Az RER NG-t kifejezetten az Île-de-France régió forgalmára jellemző sűrű városi területekhez tervezték.
 
Egy nagyobb befogadóképességű és könnyebb ki- és beszállást lehetővé tévő vonat
 
A vonat tervezésekor nagy hangsúlyt fektettek rá, hogy mind az általános felépítés, mind a belső kialakítás az optimális kapacitást és az utasok könnyed mozgását szolgálja. A teljesen nyitott felépítésnek és a széles ajtóknak köszönhetően az utasok fel- és leszállása gördülékeny, a vonat belseje pedig három különböző utazási teret kínál, így minden utas az utazása hosszának megfelelően választhat helyet.
 
• Például az álló utasok számára kialakított területeket akkor érdemes választani, ha az utazási idő rövid, ahol olyan egyszerű mozogni, mint egy metrókocsiban;
• míg az alsó szinten, vegyes (álló vagy ülő) területek 20 percnél rövidebb utazáshoz ideálisak;
• a felső szinteken pedig a regionális vonatokra jellemző kényelem, és több ülőhely áll rendelkezésre a hosszabb utazásokhoz.
___
*1  A március 31-én véget érő 2022/23-as pénzügyi év negyedik negyedévében került könyvelésre
*2  27 hét kocsis vonat a D vonalon és 33 hat kocsis vonat az E vonalon
 
Ezenkívül mindegyik kocsi végében rendelkezésre áll kerekesszékes utasok számára kijelölt terület, melyek közvetlenül és gyorsan megközelíthetők.
 
Kényelmesebb vonat 
 
A vonatok tervezésekor figyelembe vették, hogy minél nagyobb kényelmet biztosítson az utasok számára: légkondicionálás, napszakhoz igazodó LED-világítás (nappali/éjszakai/megállóhelyi), USB-csatlakozók és számos képernyő, melyek segítségével az utasok gyorsan hozzájuthatnak a fontos információkhoz. Különös figyelmet fordítottak az ülések kialakítására is, hogy azok az utasok számára maximális kényelmet biztosítsanak.
 
Megbízhatóbb és hatékonyabb vonat
 
Az Alstom városi és elővárosi megoldásaiból kifejlesztett, és az ügyfelek visszajelzéseivel gazdagított RER NG a legmagasabb szintű elérhetőséget, megbízhatóságot és biztonságot garantálja. A 7 kocsis változatban egy vonat akár 1.860 utas szállítására is képes lesz. A számos újításnak köszönhetően az energiafogyasztás 25%-kal csökkenthető a korábbi vonatokhoz képest. Üzemeltetés szempontjából pedig további előny, hogy a RER NG 8 darab hajtott forgóvázzal rendelkezik, amelyek jobb gyorsítási és lassítási teljesítményt nyújtanak (regeneratív fékezéskor), mint a korábbi generációk.
 
Az első kísérletek már megkezdődtek az Île-de-France-i hálózaton
 
Az első leszállított vonatok segítségével az SNCF Voyageurs már el tudja végezni az első integrációs teszteket az E vonalon, valamint a D vonalon is hamarosan megkezdődnek ezek a tesztek.
 
Az Alstom™ az Alstom csoport védjegye.
 
Alstom
 
Az Alstom olyan mobilitási megoldásokat fejleszt az alacsony szén-dioxid-kibocsátású jövő felé tartó társadalmak számára, melyek fenntartható alapokat biztosítanak a közlekedés jövőjének. Az Alstom sokféle ügyfelét változatos termékportfóliójával szolgálja ki, amely a nagysebességű vonatoktól, mozdonyoktól, metrókocsiktól, egysínű monorail vasúttól és villamosoktól az integrált rendszerekig, testreszabott szolgáltatásokig, infrastruktúráig, biztosítóberendezésekig és digitális mobilitási megoldásokig terjed. A világszerte üzemelő 150.000 Alstom gyártmányú vasúti jármű bizonyítja az Alstom szakrételmét a projektmenedzsment, innováció, tervezés és technika terén. 2022-ben a cég zsinórban tizenkettedszer szerepelt a Dow Jones fentarthatósági indexében. A franciaországi székhelyű Alstom jelenleg 70 országban van jelen, és több mint 74.000 munkavállalót foglalkoztat. A csoport 15.5 milliárd euró bevételt jelentett a 2022. március 31-én lezárult üzleti évre. 
www.alstom.com    

NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; Munkagép, haszongép ; - Alstom ; Radar, szenzor, ultrahang, érzékelő ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; Internet, IoT, felhő ; Fém, gépipar ; Logisztika, szállítmányozás, beszállítás ; Energia, közmű, akkumulátor, motor, meghajtás, környezetvédelem

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: