Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Idén is telitalálat az egészség! Bajusszal és focival kampányolt a férfiegészség mellett a Bridgestone Tatabánya

2022.12.07

Forrás: Premier Hungary Communications, Bridgestone Sajtóközlemény
Ötödször tartották meg a „Movember – Bajusszal az egészségért” hónapot a Bridgestone tatabányai gyárában, és mivel a 2022-es futball világbajnokság kezdete is rendhagyó módon novemberre esik,


izgalmas, labdarúgással kapcsolatos játékokkal hívták fel a figyelmet a szűrővizsgálatok és férfiegészség fontosságára. 

„Az egészség telitalálat!” – így hangzik a Bridgestone Movember kampányának mottója. A tatabányai gyár idén a 2022-es, Quatarban rendezett foci VB apropóján futballhoz kapcsolódó játékokkal és aktivitásokkal hívta fel a figyelmet a rendszeres szűrővizsgálatok és a megelőzés fontosságára. A kampány célja minden évben az, hogy a dolgozókat játékosan, de mégis lényegre törően tájékoztassák a betegség valós veszélyeiről és növeljék a szűrővizsgálaton résztvevők számát.  
Most, novemberben a kollégák online kvízekkel és játékos aktivitásokkal szállhattak harcba egy Bridgestone mezért és a VB hivatalos Adidas labdájáért. A futball jegyében a kihívást keresők egy speciális, kapusok és F1-es pilóták által használt reflexfal segítségével mérhették össze ügyességüket, a házi VB TippMix-en pedig a szerencséjüket. 

A dolgozók részére biztosított tizenegy ingyenes szűrési alkalom fontosságát a Ments Manust Mozgalom tette tanulságossá prevenciós előadással az önvizsgálatról, és a tévhitekről. Segítségükre volt Bridget Stone, a márka hősnője, aki a meggyőzés erejével hatott a férfi kollégákra. Ahogy mindig, az érdeklődőknek most is volt lehetőségük feltenni a kérdéseiket.

„A gyár létszámát tekintve 70 százalékban férfiakból áll. Októberben, a B-Pink kampányunkkal a mellrák elleni küzdelemre, így a nőkre koncentráltunk, novemberben azonban megmutattuk, hogy a férfi kollégák is számíthatnak a támogatásunkra. Minden évben igyekszünk kreatív módon felhívni a figyelmet a rendszeres prosztatarákszűrés és az általános egészségmegőrzés fontosságára. Idén a kollégák a mindenki által szeretett futball jegyében mérhették össze ügyességüket és tudásukat. Úgy gondolom, nem csak a góloknak örülhetünk együtt a hónapban, hanem annak az összefogásnak is, amit a gyár dolgozói tanúsítottak az egészségük érdekében” – mondta Topolcsik Melinda ügyvezető igazgató.

A Bridgestone Tatabánya kiemelten fontosnak tartja dolgozói mentális és fizikai egészségének megóvását. Utóbbit például folyamatos, ingyenes szűrésekkel, oltásokkal erősítik, a lelki egészséget pedig tanácsadással, a családok támogatásával és színes programokkal támogatják.

Összefoglaló videó a kamányról: https://youtu.be/NK_eKpGqZA4    

HÁTTÉRINFORMÁCIÓ

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.-ről

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. 2006-ban kezdte meg működését, és napjainkra Magyarország egyik legnagyobb abroncsgyárává vált. Alapítása óta a vállalat munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett: míg 2008-ban 361 munkavállalóval kezdődött meg a termelés, addig mára mintegy 1.300-an dolgoznak a világhírű márkával fémjelzett abroncs gyártásán. 

A tatabányai gyárban elsősorban prémium kategóriás gépjárművekre szánt, nagy sebességindexű, személyautó- és terepjáró-abroncsok készülnek 230 féle méretben. Az üzemben a Bridgestone márka DriveGuard, Turanza és Potenza termékei, valamint a Firestone márka Roadhawk, Winterhawk és Destination termékei készülnek.

A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. beszállítói hálózatát mintegy 750, döntő részben magyar kis- és középvállalat alkotja, amelyektől a cég tavaly 4,6 milliárd forint értékben vásárolt árukat és szolgáltatásokat. A vállalat éves árbevétele 2016-ban 36 milliárd forint, 2017-ben 53,1 milliárd, 2018-ban pedig 66,5 milliárd forint volt.

A Bridgestone-ról Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában:

A Bridgestone Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában (Bridgestone EMIA) a biztonságos és fenntartható mobilitást szolgáló megoldások terén felhalmozott szakértelmének köszönhetően az abroncs- és gumiiparban világviszonylatban vezető Bridgestone Corporation regionális stratégiai vállalategysége. A Bridgestone EMIA, amelynek központja a belgiumi Zaventemben található, több mint 20.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a térség 40 országában folytat üzleti tevékenységet.

A Bridgestone prémium gumiabroncsok, abroncstechnológiák és fejlett mobilitási megoldások változatos portfólióját kínálja. A vállalat jövőképe, hogy fenntartható megoldásokat kínáló vállalatként társadalmi és fogyasztói értéket nyújtson. A Bridgestone E8 kötelezettségvállalása egy széleskörű, globális, vállalati kötelezettségvállalás, amely világosan meghatározza azt az értéket, amelyet a vállalat a társadalom, az ügyfelek és a jövő generációi számára ígér nyolc fókuszterületen: energia, ökológia, hatékonyság, bővítés, gazdaság, érzelem, könnyítés és erősítés. Ezek iránytűként szolgálnak a stratégiai prioritások, a döntéshozatal és a cselekvések irányításához az üzleti tevékenység minden területén.
A Bridgestone EMIA-ról szóló további információkért, kérjük, látogasson el a www.bridgestone-emia.com és www.bridgestonenewsroom.eu oldalakra. Kövessen minket Facebookon, Instagramon, YouTube-on és LinkedInen.

www.bridgestone.hu      


NEWS ; Ipari hírek ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; YouTube ; Fém, gépipar ; Műanyag, gumi, üveg, szénszál ; - Bridgestone

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: