Forrás: Schaeffler Sajtóközlemény
• A cél a Schaeffler, mint munkáltatói márka megerősítése világszerte
• A tehetséges fiatalok toborzása elengedhetetlen a vállalat sikeréhez
• Kilenc országban indították el a kampányt
A Schaeffler globális szinten erősíti márkáját, elindította új kampányát. A cél, hogy a Schaeffler még ismertebbé váljon, mint vonzó, innovatív munkáltató, és megerősítse munkáltatói imázsát világszerte, mind a munkavállalók, mind a potenciális jelentkezők körében.
“Drive your career”, azaz „Vedd kezedbe a karriered” – szól a munkáltatói márka új szlogene. A kollégák maguk alakíthatják karrierjüket a Schaefflernél. A kampány középpontjában egyébként a digitalizáció és a fenntarthatóság áll, hogy kiemeljék a Schaeffler, mint globális autóipari és ipari beszállító szerepét az átalakulásban.
„A világszerte erős jelenléttel rendelkező munkáltatói márka kulcsfontosságú a vállalat munkavállalóinak megtartása szempontjából, valamint az új tehetségek megszólításához. A márka megerősítése ezért alapvető eleme a 2025-ös ütemtervünknek. A használt motívumok a Schaeffler stratégiáját, valamint innovatív és fenntartható munkakörnyezetét tükrözik, és a vállalat korábbi sikeres imázskampányára épülnek. Mindkét kampány koncepcióját az RTS Rieger Team ügynökséggel, a globális TBWA csoport leányvállalatával együttműködve dolgoztuk ki” – magyarázta Nadja Lemke, a globális márkaépítésért és vállalati marketingért felelős vezető.
Öt célcsoport
A Schaeffler-csoport vállalati kultúráját mindig is a hosszú távú gondolkodás és a felelősségteljes cselekvés jellemezte.
Termékeivel a Schaeffler hozzájárul ahhoz, hogy a világot fenntarthatóbbá, biztonságosabbá és intelligensebbé tegyük. A vállalat 2040-re klímasemlegessé válik. A termelési területek már 2030-tól nulla nettó üvegházhatású gázkibocsátással fognak működni.
Pontosan ezt közvetíti az új kampány is, amely öt célcsoportra – középiskolásokra és főiskolásokra/egyetemi hallgatókra, adatelemzőkre és informatikusokra, mérnökökre és különböző területek szakértőire – koncentrál, és elsősorban digitális és közösségi csatornákon keresztül valósul meg.
A középpontban összesen 15 motívum és üzenet áll, amelyeket kifejezetten a célcsoportokhoz igazítottak, és amelyek a vállalat termékeit és technológiáit jelenítik meg. Emellett a globális autóipari és ipari beszállító sokszínű és modern munkakörnyezeztét is reprezentálják.
Kilenc ország
„A munkaerőpiac alapvetően megváltozott az elmúlt években, különösen az IT szektorban. A szakképzett munkaerő iránti nagy kereslet komoly kihívást jelent a vállalatok számára. A Schaeffler vonzó munkáltató, amely egyedi vállalati arculatával világszerte a stabilitást és az innovációt képviseli, sokrétű fejlődési lehetőséget kínál munkavállalóinak, és fenntartható módon jarul hozzá a világ mozgásához. Pontosan ezeket a jellemzőket helyezzük fókuszba az új kampányban, hogy a tehetségeket és a szakképzett munkaerőt elérhessük szerte a világon, és így közösen előmozdítsuk az átalakulást” – mondja Patrick Wilhelmi, a Schaeffler vezetéssel, toborzással és tehetséggondozással foglalkozó területének vezetője.
A kampányt kilenc országban indították el – Németországban, Kínában, Mexikóban, Magyarországon, Brazíliában, Indiában, Lengyelországban, Szlovákiában és az Egyesült Államokban. Az év folyamán a kampány további munkaerőpiacokon is elindul majd.
www.schaeffler.hu