Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

A menhelyi kisállatoknak gyűjt a Lidl

2022.04.12

Forrás: Lidl Sajtóközlemény
Budapest, 2022.04.12. – A Lidl Magyarország a felelős állattartás iránti elkötelezettsége jegyében kilencedik alkalommal is meghirdeti Telitálka kampányát. A 2016-ban útnak indított programmal a vállalat célja, hogy vásárlói figyelmét felhívja, az állattartás felelősség,


és hogy közreműködésükkel segítséget nyújtson a menhelyi állatok megfelelő minőségű táplálásához.

A Telitálka kampányban ezúttal 2022. április 11-től egy online puzzle keretében járulhatnak hozzá a vállalat állatbarát követői az adomány összegéhez: vidám, kedves, szintenként egyre nehezedő képkirakó-kihívásokat kell teljesíteniük. Ha valaki mind a 15 feladványt megoldja, sorsoláson is részt vesz, amelyen értékes tárgyi nyereményeket és Lidl utalványkártyákat nyerhetnek a szerencsések.

Ugyanakkor a kampánnyal a vállalat célja nem csupán az adományozás, de a felelős állattartás népszerűsítése is. Ennek érdekében a meghirdetett játék keretében ehhez kapcsolódó információkat is megosztanak a játékosokkal, hogy tudatosítsák a résztvevőkben: az állattartás óriási felelősség. Az idei Telitálka során arra hívják fel a figyelmet, hogy ha kisállatot fogadunk magunkhoz, fontos ismernünk annak szükségleteit és természetét ahhoz, hogy mi is és a négylábú barátunk is boldog lehessen.

„Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy a menhelyi állatok is megkapják a nekik járó szeretetet és ne szenvedjenek hiányt finom falatokban sem, amihez 2016 óta már összesen közel 60 tonna állateledellel járultunk hozzá. Társadalmi felelősségvállalási tevékenységünknek ugyanakkor ez csak egy kis szelete, hiszen kiemelten kezeljük a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítését. Ez irányú elköteleződésünket jól mutatja, hogy a 2021-es gazdasági évben összesen közel 360 millió forint értékben adományoztunk stratégiai partnereinken keresztül tartós élelmiszert és non-food termékeket a rászorulók számára” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Lidl Magyarországról
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 191 áruházzal van jelen hazánkban, és több mint 8500 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak.
A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be. A Lidl Magyarország 2022-ben elnyerte a Top Employer Hungary minősítést.

www.lidl.hu    


NEWS ; Ipari hírek ; Élelmiszer ; - Lidl ; FMCG, kereskedelem ; Logisztika, szállítmányozás, beszállítás

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: