Ön egy túl régi böngészőt használ, ami nem kérpes megjeleníteni megfelelően ezt a weboldalt. Kérjük frissítse böngészőjét!

Toyota: a legértékesebb autómárka

2018.06.19

Forrás: Toyota Central Europe Kft., Hírek
a Forbes magazin 2018-as felmérése szerint


Toyota: a legértékesebb autómárka
a Forbes magazin 2018-as felmérése szerint

A Forbes legfrissebb márkaérték-felmérésén újra a Toyota bizonyult a legértékesebb autómárkának, és az összes márkát összevető listán is 9. lett. A japán márka értéke körülbelül 44,7 milliárd USD, vagyis 9 százalékkal több, mint tavaly.

A Toyota már évek óta az egyik legértékesebb globális márkának számít. A “Világ Legértékesebb Márkái 2018” című Forbes-listán a Toyota a tíz legjobb között szerepel, olyan nevek mellett, mint az Apple, a Google, a Microsoft, az Amazon és a Facebook. A japán márka értéke tavaly óta 9 százalékkal nőtt, és immár elérte a 44,7 milliárd dollárt.

A Toyota sok éve őrzött erős pozícióját az alapozza meg az autóiparban, hogy a vállalat folyamatosan javítja termékei minőségét, a legmodernebb technológiai megoldásokat alkalmazza, és ezeket egyre több autós számára teszi elérhetővé, emellett pedig nagy összegeket fektet olyan innovatív megoldások kutatásába, amelyek forradalmasítják az autóipart.

Több mint 20 évvel az első sorozatgyártású hibrid, a Prius bevezetése után a Toyota továbbra is azon dolgozik, hogy autóit elektromos hajtásúvá alakítsa, egyre tökéletesítve a hibrid technológiát, és nagy erőkkel népszerűsítve a hidrogénnel működő üzemanyagcellás hajtást. Mindemellett a japán autógyártó a Toyota Safety Sense aktív biztonsági rendszereit is folyamatosan fejleszti, akárcsak az önvezető autók megjelenéséhez szükséges technológiákat.

2018 legértékesebb autómárkái a Forbes szerint

Helyezés a 2018-as összesítésben ; Név ; A márka értéke (milliárd USD)
9 Toyota . 44,7
13 Mercedes-Benz ; 34,4
20 BMW ; 31,4
24 Honda ; 25,5
37 Audi ; 14,8
42 Ford ; 14,1
56 Chevrolet ; 11,5
58 Porsche ; 11
69 Lexus ;9,5
70 Nissan ; 9,4
75 Hyundai ; 8,7
90 Volkswagen ; 7,9

2018 legértékesebb márkái a Forbes szerint

Helyezés 2018-ban ; A vállalat neve ; A márka értéke ; Iparág
1 Apple ; 182,8 ; Technológia
2 Google ; 132,1 ; Technológia
3 Microsoft ; 104,9 ; Technológia
4 Facebook ; 94,8 ; Technológia
5 Amazon ; 70,9 ; Technológia
6 Coca-Cola ; 57,3 ; Üdítő italok
7 Samsung ; 47,6 ; Technológia
8 Disney ; 47,5 ; Szórakoztatás
9 Toyota ; 44,7 ; Motorizáció
10 AT&T ; 41,9 ; Telekommunikáció 

www.toyota.hu    


NEWS ; Ipari cégek ; Ipari hírek ; Business ; Autó, jármű, közlekedés, utazás ; - Audi ; - Mercedes ; - BMW, MINI, Rolls-Royce ; - Toyota ; - Ford ; - Volkswagen ; IT, informatika, digitális, elektronikus ; - Microsoft ; Fém, gépipar

Eladó ipari cégek ajánlatainkból:

Legújabb  Ipari hírek a több mint 12.000 ipari hírből:

Legújabb Cégfelvásárlás hírek: